کد خبر : 1780225 | 25 شهریور 1400 ساعت 17:12 | 29.9K بازدید | 8 دیدگاه

در اسکای اسپورتس ایتالیا

کونته فاش کرد؛ رویای اشرف بازگشت به رئال است

سرمربی سابق اینتر تایید کرد که اشرف حکیمی دوست دارد به رئال برگردد.

کونته فاش کرد؛ رویای اشرف بازگشت به رئال است

به گزارش "ورزش سه"، پس از تنها یک فصل درخشان در لیگ ایتالیا و کسب عنوان قهرمانی با لباس اینتر، اشرف حکیمی برای ادامه دوران ورزشی خود راهی پاری سن ژرمن شد. اشرف حکیمی با 60 میلیون یورو به فرانسه رفت و اینتر نیز برای حل مشکلات مالی خود چاره ای جز فروش این مهره ارزشمند نداشت.

چندی پیش مدیر برنامه اشرف حکیمی اعتراف کرد که این بازیکن 22 ساله آرزو دارد روزی در آینده دوباره به رئال مادرید بازگردد. اشرف حکیمی پیش از انتقال قرضی به دورتموند و در ادامه به اینتر، در ترکیب رئال مادرید بازی می کرد.

 

 

1605713

 

 

شب گذشته آنتونیو کونته سرمربی سابق اینتر که برای اسکای اسپورتس ایتالیا دیدار رئال و اینتر را کارشناسی می کرد نیز تایید کرد که رویای ستاره مراکشی بازگشت به رئال است.

کونته دلیل اصلی انتقال اشرف به اینتر بود و به وی بسیار اعتماد داشت. او به اسکای گفت:« رویای اشرف بازگشت به رئال مادرید است. سال گذشته شاید تنها در دو بازی اشتباهات بزرگی داشت و هر دو برابر رئال بود چون کمی استرس داشت و عصبی بازی می کرد. 

نیاز بود چند بازی نیمکت نشین شود و این را پذیرفت. اشرف مشتاق یادگیری بود و حالا از قدرتمندترین مدافعان کناری دنیاست و می تواند به یک ستاره بزرگ تبدیل شود. او حالا در هر دو فاز دفاعی و حمله، یکسان و کم نقص بازی می کند.»

 

 

1630056

دیدگاه‌ها