کد خبر : 1780261 | 25 شهریور 1400 ساعت 19:19 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

سرقت مدال لیگ قهرمانان از خانه مدافع چلسی

ریس جیمز، مدافع کناری چلسی، اعلام کرد که مدال قهرمانی لیگ قهرمانان و مدال نایب قهرمانی یورو 2020 در جریان یک دزدی از خانه او به سرقت رفته است.

سرقت مدال لیگ قهرمانان از خانه مدافع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سرقت از خانه بازیکن 21 ساله تیم ملی انگلیس در حالی  رخ داده که او سه شنبه شب در ترکیب چلسی در دیدار برابر زنیت سن پترزبورگ قرار داشته است. او گفت که این اموال در گاوصندوقی در خانه‌اش بوده که مدال قهرمانی سوپرکاپ اروپا نیز در آن قرار داشته است.

او ویدیوهایی از دوربین‌های مداربسته خانه خود در زمان انجام این سرقت بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد که نشان می‌دادند چهار مظنون در حال قدم زدن در مسیر ماشین روی منزلش هستند و چراغ قوه‌هایی را به سمت خانه گرفته‌اند.

 

1644628

 

جیمز از مردم خواست که این افراد را شناسایی کنند و نوشت:« این مدال‌ها برای بازی با پیراهن چلسی و انگلیس به من اهدا شده بود و این افتخاری است که هرگز نمی‌تواند از من گرفته شود و اهمیتی هم ندارد که این مدال‌ها را برای اثبات حضورم داشته باشم یا خیر. به هرحال از تمامی هواداران چلسی و انگلیس می‌خواهم که در شناسایی این افراد که هرگز زندگی آرامی نخواهند داشت چون شواهد بسیاری علیه آنهاست به من کمک کنند.»

 

1644660

 

1644661

 

جیمز که در دیدار این هفته برابر زنیت سن پترزبورگ در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای چهارمین بار در فصل جدید با پیراهن چلسی به میدان رفت گفته که پلیس از وقایع رخ داده مطلع است و به زودی مجرمان را دستگیر خواهد کرد. او همچنین اعلام کرد که در حین انجام سرقت، هیچ فرد دیگری در داخل خانه حضور نداشته است. این بازیکن در ادامه اضافه کرد:« واقعا خوشحالم که این شبکه هست تا بتوانم درباره اتفاقی بدی که برایم رخ داده با شما صحبت کنم و امیدوارم در کنار هم بتوانیم این افراد را دستگیر کرده و عدالت را اجرایی کنیم.»

دیدگاه‌ها