کد خبر : 1780274 | 25 شهریور 1400 ساعت 20:52 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

احتمال بازگشت ابراهیموویچ برابر یوونتوس

احتمال دارد که زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم میلان، بتواند در دیدار برابر یوونتوس در مسابقات سری A در زمین حضور داشته باشد.

احتمال بازگشت ابراهیموویچ برابر یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق تیم ملی سوئد در دیدار برابر یوونتوس در اواخر فصل گذشته مسابقات لیگ ایتالیا از ناحیه زانو مصدوم شده و مجبور به انجام عمل جراحی شد تا آماده سازی پیش فصل و چند هفته ابتدایی مسابقات سری A را از دست بدهد.

با این حال این بازیکن در جریان پیروزی 0-2 هفته گذشته برابر لاتزیو بار دیگر پس از چند ماه دوری با پیراهن میلان به زمین آمد و موفق شد گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. هرچند او بار دیگر در دیدار برابر لیورپول در اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان غایب بود. میلان بدون حضور زلاتان با نتیجه 2-3 در آنفیلد شکست خورد.

 

1644652

 

حالا میلان برای دیدار هفته آینده برابر یوونتوس آماده می‌شود و این احتمال وجود دارد که ابراهیموویچ نتواند در این بازی نیز تیمش را همراهی کند. زلاتان در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند در بازی برابر یوونتوس به میدان برود یا خیر به خبرنگاران گفت:« آیا می‌توانم در تورین به میدان بروم؟ اجازه دهید ببینیم هر روز شرایط چطور پیش خواهد رفت. بر کسی پوشیده نیست که من مشکل تاندون دارم و نمی‌خواهم ریسک هرگونه عواقبی را در این زمینه بپذیرم. می‌خواهم در تمام فصل آماده باشم و فکر نمی‌کنم که سوپرمن هستم. هرچند مشکلم این است که بیش از حد تلاش کرده و دوست دارم آزار ببینم.»

میلان یکشنبه هفته آینده در چارچوب مسابقات هفته چهارم سری A باید در تورین به مصاف یوونتوس برود. یوونتوس تا به حال موفق به کسب پیروزی نشده و با دو شکست و یک تساوی با تنها یک امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. از سوی دیگر میلان با سه پیروزی و کسب 9 امتیاز و صرفا به دلیل تفاضل گل کمتر از رم در رده دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها