کد خبر : 1780277 | 25 شهریور 1400 ساعت 21:38 | 17.2K بازدید | 2 دیدگاه

احضار مدافع یونایتد به دادگاه به دلیل تخلف رانندگی

آرون ون بیساکا، مدافع منچستریونایتد، به دلیل انجام تخلف رانندگی باید در ماه دسامبر در دادگاهی حاضر شود.

احضار مدافع یونایتد به دادگاه به دلیل تخلف رانندگی

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 23 ساله در ماه ژوئن در شهر منچستر به دلیل عدم اجازه رانندگی از سوی پلیس متوقف شد و  پلیس ماه گذشته تصمیم گرفت گواهینامه و بیمه‌نامه او را توقیف کند. ون بیساکا در حال حاضر هنوز اجازه رانندگی را دارد چرا که منع او تا برگزاری دادگاه کنار گذاشته شده است.

وکیل او به دادگاه منچستر گفته که این بازیکن در زمان متوقف شدن خودروی خود از سوی پلیس نمی‌دانسته که اجازه رانندگی ندارد. این اتفاق چند روز پس از این رخ داد که دادگاهی در لیدز تصمیم گرفت اجازه رانندگی را به مدت شش ماه از او بگیرد چرا که حاضر نشده بود اطلاعات راننده خودرویی که در سپتامبر 2020 با سرعت بیش از حد مجاز حرکت کرده بود را ارائه کند.. وکیل این بازیکن مدعی شده که نامه ارسال شده از سوی دادگاه به آدرس قدیمی این بازیکن ارسال شده و به دستش نرسیده است.

 

1644658

 

ون بیساکا در جولای 2019 با قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند از کریستال پالاس به منچستریونایتد ملحق شد. این بازیکن باید در تاریخ 20 دسامبر در دادگاه حاضر شود تا شخصا توضیح دهد که چرا حاضر به ارائه اطلاعات مربوط به تخلف سرعت غیرمجاز را در اختیار دادگاه قرار دهد.

به نظر می‌رسد که ون بیساکا شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او در دیدار این هفته لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان به دلیل خطای شدید پیش از پایان نیمه اول از زمین اخراج شد و همین موضوع باعث شد که انتقاداتی بسیاری از او صورت بگیرد.  

دیدگاه‌ها