کد خبر : 1780279 | 25 شهریور 1400 ساعت 21:59 | 51.1K بازدید | 8 دیدگاه

جراحی موفقیت‌آمیز و غیبت طولانی‌مدت مهاجم بارسلونا

باشگاه بارسلونا تایید کرد که مارتین برایثویت، مهاجم دانمارکی، عمل جراحی زانوی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اما مدتی طولانی از میدان دور خواهد بود.

جراحی موفقیت‌آمیز و غیبت طولانی‌مدت مهاجم بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، برایثویت در آغاز فصل جدید لالیگا در شرایط خوبی قرار داشت و در هر سه بازی این تیم در لالیگا به میدان رفته بود. او در جریان پیروزی 2-4 برابر رئال سوسیه‌داد دو گل زد و یک پاس گل نیز ارسال کرد. 
با این حال مهاجم تیم ملی دانمارک در جریان پیروزی 1-2 بارسا در برابر ختافه دچار مصدومیت جدی از ناحیه زانو شد و همین موضوع باع شد که این بازیکن در مسابقات انتخابی جام جهانی نیز در اردوی تیم ملی کشورش غایب باشد. 

 

1644663


در حالی که در ابتدا انتظار می‌رفت این مصدومیت بسیار جزیی‌تر باشد اما در نهایت تصمیم گرفته شد که برایثویت زیر تیغ جراحی برود و پیش بینی‌های اولیه حاکی از این است که این بازیکن سه یا چهار ماه از میادین دور خواهد بود. بارسا حالا اعلام کرده که آنها باید شرایط این بازیکن را پس از انجام عمل جراحی بار دیگر بررسی کنند تا بتوانند زمان دقیق دوری او از میادین را تخمین بزنند. 
حالا فهرست مصدومان تیم کومان طولانی‌تر از قبل شده است. عثمان دمبله، آنسو فاتی و سرخیو آگوئرو دیگر بازیکنان هجومی بارسا هستند که پیش از این جز مصدومان این تیم بودند. آگوئرو که در همین تابستان از سیتی به نوکمپ آمد هنوز در ترکیب بارسا به میدان نرفته است. بازیکن آرژانتینی تا اواخر ماه مهر نیز آماده بازگشت به میادین نخواهد بود و این در حالی است که فاتی هم پس از انجام عمل جراحی زانو در فصل گذشته هنوز به ترکیب بارسا بازنگشته است.

دیدگاه‌ها