کد خبر : 1780280 | 25 شهریور 1400 ساعت 22:14 | 44.8K بازدید | 6 دیدگاه

محرومیت 6 ماهه مدیر پرسپولیسی لغو می شود 

پایان یک کدورت؛ سرمربی نساجی گذشت کرد

فصل گذشته و بعد از بازی نساجی در برابر پرسپولیس ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس واکنش تندی به مصاحبه ساکت الهامی نشان داد.

پایان یک کدورت؛ سرمربی نساجی گذشت کرد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در صفحه شخصی خود صبحت هایی را علیه سرمربی تیم مازنی مطرح کرد که این منجر به شکایت ساکت الهامی از ابراهیم شکوری در کمیته اخلاق شد. کمیته اخلاق بعد از بررسی این پرونده رای به محرومیت 6 ماهه ابراهیم شکوری به همراه جریمه نقدی وی داده است و البته اعلام کرده این رای قابل تجدید نظر است، اما خوشبختانه به نظر می رسد این کدورت ها با حضور ابراهیم شکوری در تمرین نساجی و صحبتی که با ساکت الهامی داشته بر طرف شده است. 

 

ابراهیم شکوری بعد از حضور در تمرین نساجی گفت: در زمین فوتبال ضربان بالا می رود و گاهی ما فوتبالی ها از هم رنجیده می شویم و این منجر به کدورت می شود در حالی که بیرون از فوتبال با هم دوست هستیم. گاهی سوء تفاهماتی به وجود می آید که گفتم این به خاطر فشار بازی ها است و در اصل دور از واقعیت است. من نسبت به ساکت الهامی شناخت  دارم. از قبل با هم همبازی بودیم. او فوتبال را زود کنار گذاشت و حتی در برهه ای قرار بود من شاگرد وی شوم. سر تمرین نساجی حضور پیدا کردم به این خاطر که ساکت الهامی استاد – دوست و  همبازی و بزرگ تر من است. گاهی تیم تحت فشار است و در کوران بازی ها واکنش هایی از ما می بیند که دور از واقعیت است. وظیفه من بود که از ساکت الهامی عذرخواهی کنم و این را هم بگویم دنیا ارزش کدورت را ندارد. الان باورم نمی شود که مجید غلام نژاد چهار سال از بین ما رفته است.روحش شاد. به هر صورت من از ساکت الهامی به خاطر حرف هایی که زدم عذرخواهی می کنم و برای نساجی و تماشاگرانش و هم چنین تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. 

 

با توجه به پایان سوء تفاهمات بین ساکت الهامی و ابراهیم شکوری به نظر می رسد این پرونده به زودی از سوی کمیته استیناف مختومه اعلام خواهد شد و ابراهیم شکوری هم چنان می تواند به فعالیت های فوتبالی خود ادامه دهد. مدیری که در برهه ای سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال شد و در ادامه در پست معاونت باشگاه پرسپولیس فعال کرد و اکنون هم چند وقتی است به خدمت سربازی رفته است. 

 

به هر صورت ساکت الهامی در حالی تصمیم گرفت از شکایت  خود علیه ابراهیم شکوری صرف نظر کند که معاون باشگاه پرسپولیس حرف های تندی علیه وی زد و سرمربی تیم نساجی هم در این باره گفت: از شکایت به کمیته اخلاق اصلا خرسند نبودم و شاید اگر یک دم غیر فوتبالی این حرف ها را می زد به کمیته اخلاق شکایت نمی کردم اما از ابراهیم شکوری انتظار نداشتم این حرف ها را در مورد من بزند به این خاطر که مدت زمانی با هم بودیم و به خوبی من را می شناسد. من صحبت هایی را بعد از بازی با پرسپولیس مطرح کردم که اصلا از تیم و کسی نام نبردم اما متاسفانه سوء تعبیر شده است. در فوتبال آنقدر بدی وجود دارد که نباید برای خوبی کردن به هم تعلل به خرج دهیم. دست کم ما فوتبالی ها باید بهم احترام بگذاریم. بعد از صحبت هایی که تلفنی با ابراهیم شکوری داشتم او به سر تمرین آمد و در این باره با هم صحبت کردیم و من از حضور او سر تمرین نساجی تشکر می کنم. ما همه تلاش خود را برای رقابت به کار می گیریم اما نتیجه ارزش آن را ندارد که همدیگر را برنجانیم.

دیدگاه‌ها