کد خبر : 1780284 | 25 شهریور 1400 ساعت 22:51 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

دو دروازه‌بان و دو مهاجم جدید می‌خواهیم؛

مربی آلومینیوم: شرایط بدنی بازیکنان را محک زدیم

مربی آلومینیوم اراک می‌گوید شرایط بدنی بازیکنان خود را مورد ارزیابی قرار داده است.

مربی آلومینیوم: شرایط بدنی بازیکنان را محک زدیم

به گزارش "ورزش سه"، محمود خرمزی درباره دیدار تدارکاتی امروز آلومینیوم مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: ما پس از پنج روز از شروع تمرینات تصمیم گرفتیم یک بازی دوستانه انجام بدهیم، تا شرایط بدنی بازیکنان را محک بزنیم، چون ما دیرتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم و زمان مناسبی برای آماده سازی نداشتیم. ضمن اینکه ما سه بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم.

 

مربی آلومینیوم اضافه کرد: ما هنوز به دو دروازه‌بان و دو مهاجم نیاز داریم و امروز هم بدون اینکه تیمی کاملی باشیم، مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم. با این حال سعی داریم با بازی‌های تدارکاتی از جمله دیدار با ذوب‌آهن که اولین دیدار تدارکاتی ما بود و میزبان این تیم در اراک بودیم، شرایط خودمان را بهتر کنیم.


او در بخش پایانی صحبت‌هایش پس از دیدار برابر ذوب آهن با تاکید بر این نکته که نتیجه بازی برایش بی اهمیت بوده است، عنوان کرد: اصلا نتیجه برای ما مهم نبود و فقط و فقط قصد ارزیابی بدنی بازیکنان را داشتیم و به هیچ وجه به نتیجه بازی فکر نمی‌کنیم. خدا را شکر این بازی هم خیلی کمک کرد که شرایط بدنی بازیکنانمان را بسنجیم. هر بازیکنی داشتیم، استفاده کردیم و تمام آنها را در ترکیب قرار دادیم.

دیدگاه‌ها