کد خبر : 1780299 | 26 شهریور 1400 ساعت 00:39 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

احمد گوهری شاگرد منصوریان شد

احمد گوهری دروازه بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان، با عقد قراردادی یک ساله به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که پس از تعیین تکلیف وضعیت مدیریت این باشگاه و حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم وارد بازار نقل و انتقالات شده است، پس از جذب رضا جبیره و عباس بوعذار، سومین خرید رسمی خود را نیز انجام داد.

 

احمد گوهری دروازه بان 26 ساله و کبودرآهنگی که سابقه عضویت در تیم های نفت تهران، سایپا و پارس جنوبی را در کارنامه دارد، فصل گذشته در 11 دیدار برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و موفق به ثبت 4 کلین شیت شد. این دروازه بان که در لیگ نوزدهم نیز در 10 بازی که برای سایپا انجام داد، موفق شد 4 بار دروازه اش را بسته نگه دارد، مورد توجه علیرضا منصوریان قرار گرفت.

 

 

1644691

 

 

 

پس از مذاکراتی که میان مدیران صنعت نفت و گوهری صورت این گرفت، این دروازه بان با عقد قراردادی یک ساله به جمع شاگردان منصوریان پیوست تا او پس از تجربه همکاری با علیمنصور در نفت تهران، یک بار دیگر شاگرد او شده و جایگزین حامد فلاح زاده ای شود که از این تیم جدا شد.

 

پس از حضور جهانگیر کی شمس در رأس مدیریت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، این تیم وضعیت بهتری نسبت به پایان فصل گذشته پیدا کرده و مطابق با لیست درخواستی منصوریان نیز مذاکرات با بازیکنان مورد نظر سرمربی جدید آبادانی ها آغاز شده و این تیم با تلاش کادر مدیریت، در حال تقویت تیم خود برای فصل آینده است.

دیدگاه‌ها