کد خبر : 1780302 | 26 شهریور 1400 ساعت 01:04 | 106.7K بازدید | 173 دیدگاه

جدال با نمایندگان ریاض یا تکرار تقابل با الوحده؛

شما بگویید: حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی؟

ساعاتی بعد مشخص خواهد شد که پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با چه تیمی دیدار می‌کند.

شما بگویید: حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی؟

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی با عبور از استقلال تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند تا برای دومین سال متوالی در جمع هشت تیم برتر این مسابقات قرار بگیرند. علاوه بر پرسپولیس، تیمهای الهلال، النصر و الوحده نیز از غرب آسیا راهی این مرحله شدند.

 

نکته مهم اینکه ای اف سی طبق روال سالهای اخیر تا فینال، بازیها را به شکل مجزا در منطقه غرب و شرق دنبال می‌کند و باتوجه به همین موضوع قرمزها از بین سه تیم الهلال، الوحده و النصر با یکی روبرو خواهند شد. سه تیمی که با شکست استقلال، الشارجه و تراکتور به یک چهارم راه یافتند.

 

 

 

1643892

 

 

پرسپولیس پیش از این در فصل 2017 چهار بار مقابل الهلال به میدان رفت و هرگز نتوانست این تیم را شکست دهد. آخرین برد پرسپولیس برابر آبی پوشان ریاض به فصل 2015 برمی‌گردد که با هدایت برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه آزادی آبی پوشان ریاض را از پیش رو برداشتند. اما النصر عربستان، طعمه فصل گذشته سرخها در مرحله نیمه نهایی بود و باعث شد تا پرسپولیس به پاداش 2 میلیون دلاری فینال دست یابد.

 

قرمزهای تهرانی برابر الوحده اغلب موفق بوده‌اند. به جز باخت در بازی نیمه تشریفاتی دور برگشت این فصل، پرسپولیس سه دیدار پیشین مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشت و حالا شاید تقابل با این تیم قرعه ساده تری باشد. خصوصا اینکه الهلال و النصر از امتیاز میزبانی هم برخوردارند.

 

لازم به ذکر است که بازیهای مرحله یک چهارم نهایی روز 24 و 25 مهر به صورت متمرکز در ریاض برگزار می‌شود.

 

قرعه کشی این مرحله باتوجه به شرایط کرونا به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می‌شود و قرار است ساعت 11:30 روز جمعه به انجام برسد؛ جایی که مشخص خواهد شد پرسپولیس با چه تیمی روبرو می‌شود. باتوجه به شرایط، شما ترجیح می‌دهید که پرسپولیس رودرروی کدام تیم قرار بگیرد؟ در قسمت کامنت برایمان بنویسید و در سریعترین زمان نظر شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه‌ها