کد خبر : 1780305 | 26 شهریور 1400 ساعت 09:24 | 19.6K بازدید | 3 دیدگاه

مورینیو: پلگرینی عالی بود اما رم خوب بازی نکرد

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از بازی شب گذشته تیمش برابر زسکا صوفیه مدعی شد که تیمش عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشته است.

مورینیو: پلگرینی عالی بود اما رم خوب بازی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در دیدار اول از مرحله گروهی مسابقات لیگ کنفرانس اروپا به مصاف زسکا صوفیه رفته و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-5 شکست دهد. شاگردان مورینیو آغاز خوبی در این بازی نداشتند و پس از 10 دقیقه روی اشتباه مرگبار دفاعی یک گل از حریف عقب افتادند اما توانستند بار دیگر بر بازی مسلط شده و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند. پلگرینی در این بازی دبل کرد و سه گل دیگر را نیز استفان الشعراوی، جانلوکا مانچینی و تامی آبراهام به ثمر رساندند.

مورینیو پس از سوت پایان بازی به اسکای اسپرت ایتالیا گفت:« ما خوب بازی نکردیم. گاهی عملکرد خوبی داشتیم و نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم. پیش از این هم درباره این موضوع صحبت کرده‌ایم و باید در شرایط دشوار بیش از پیش تیم بودن خودمان را نشان دهیم. با این حال من از عملکرد تیم به هیچ وجه راضی نیستم. ما بازی با کیفیتی را ارائه ندادیم. ما فقط دو روز قبل همین موضوع را در تمرینات انجام داده بودیم اما مدافعان کناری خیلی پیشروی نکردند و جدیت کافی در زمین نبود. ما نبردهای دفاعی زیادی را واگذار کردیم. من نمی‌توانم بگویم که بد بازی کردیم اما خوب هم نبودیم و مطمئنا به اندازه نتیجه 1-5 درخشان نبودیم. بله، ما کیفیت بیشتری از زسکا صوفیه داشتیم اما به اندازه کافی خوب نبودیم.»

 

1644710

 

پلگرینی دو بار گل زد و عملکرد درخشانی داشت تا آغاز خوبی را در فصل جدید به ثبت رسانده باشد. مورینیو مدعی شده که این بازیکن به زودی قراردادش را نیز با رم تمدید خواهد کرد. سرمربی پرتغالی اضافه کرد:« او بازیکن باکیفیتی است و پتانسیل زیادی دارد. روز گذشته به من گفت که به زودی قرارداد جدیدی را به امضا خواهد رساند. من فکر می‌کنم این اتفاق مطمئنا قدرت بیشتری رابطه‌ای که او با هواداران برقرار کرده خواهد داد. پلگرینی کاپیتان تیم است، قرارداد جدیدی را امضا می‌کند و این نکته مهمی برای ما است.»

دیدگاه‌ها