کد خبر : 1780313 | 26 شهریور 1400 ساعت 11:10 | 20.8K بازدید | 9 دیدگاه

با آمدن رونالدو؛ برونو فرناندز به دنبال تمدید قرارداد

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، پس از پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم در آستانه تمدید قرارداد قرار گرفته است.

با آمدن رونالدو؛ برونو فرناندز به دنبال تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن تیم ملی پرتغال از زمان حضورش در اولدترافورد عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و همین موضوع باعث شد که شایعات بسیاری پیرامون علاقه رئال مادرید و بارسلونا به جذب او مطرح شود.

جذب رونالدو همچنین گمانه‌زنی‌های بسیاری را درباره چگونگی سازگاری این دو بازیکن در یک ترکیب مطرح کرد اما به نظر نمی‌رسد که با توجه به هم بازی بودن آنها در تیم ملی، شرایط دشواری در تیم اوله گونار سولسشر ایجاد شود. فرناندز نیز پس از پیروزی 1-5 برابر نیوکاسل این صحبت‌ها را رد کرده و مدعی شد که بازیکنان خوب همیشه می‌توانند با هم بازی کنند.

 

1644730

 

و حالا به نظر می‌رسد که فرناندز در آستانه تمدید قرارداد با افزایش دستمزدی قابل توجه است چرا که سرمایه‌گذاری سنگین یونایتد برای جذب کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران، او را به آینده این تیم بیش از پیش امیدوار کرده است. سان مدعی شده که دستمزد این بازیکن در قرارداد جدید به بیش از 250 هزار پوند در هفته خواهد رسید و مدت زمان حضور او در باشگاه نیز تا سال 2026 تمدید می‌شود. این در حالی است که قرارداد فعلی فرناندز تا سال 2025 ادامه دارد و بند تمدید خودکار یک ساله نیز در آن دیده می‌شود.

گفته می‌شود دستمزد هفتگی فعلی فرناندز 180 هزار پوند است اما در صورت امضای قرارداد جدید بالاتر از هری مگوایر (189 هزار پوند) و مارکوس رشفورد (200 هزار پوند) قرار خواهد گرفت. با این حال همچنان بالاترین دستمزدها در بین بازیکنان حاضر در جمع شیاطین سرخ به رونالدو، داوید دخیا، سانچو و واران تعلق دارد.

دیدگاه‌ها