کد خبر : 1780318 | 26 شهریور 1400 ساعت 12:05 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

امامی: شرایط اردوهای تیم‌های ملی مطلوب است

سخنگوی فدراسیون کشتی اعلام کرد، شرایط اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان مطلوب است.

امامی: شرایط اردوهای تیم‌های ملی مطلوب است

به گزارش "ورزش سه"  به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: فدراسیون کشتی برای تمامی رده‌های سنی برنامه دارد.

 

وی ادامه داد: تلاش شد تا برنامه‌های رده‌های مختلف به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های به وجود آمده اجرایی شود و یکی از آنها با برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کشتی در آستانه حضور در رقابت‌های المپیک بود که خوشبختانه توانستیم با کسب مجوزهای لازم از اوایل مهر ماه سال گذشته کار را آغاز کنیم.

 

سخنگوی فدراسیون کشتی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی که انجام شد، مراحل مختلف اردوها و چرخه انتخابی برگزار شد و کشتی‌گیران نیز به تورنمنت‌های تدارکاتی، مسابقات کسب سهمیه و رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام شدند و پس از آن نیز تیم‌های ما در المپیک توکیو شرکت کردند.

 

امامی ادامه داد: به دلیل فاصله کم رقابت‌های جهانی نروژ با المپیک توکیو، بلافاصله پس از بازگشت کشتی‌گیران از ژاپن اردوهای تیم‌های ملی آغاز شد و با تشخیص فدراسیون و به دلایل نتایج کسب شده و عملکرد تیم ملی کشتی آزاد، تغییراتی نیز در کادر فنی این تیم به وجود آمد.

 

وی گفت: در حال حاضر هم شرایط اردوهای تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی مطلوب است و فدراسیون تمام تلاش خود را کرده است تا کشتی‌گیران و مربیان بدون دغدغه و با آرامش در کمپ تیم‌های ملی کشتی شهیدحاج قاسم سلیمانی که به تازگی افتتاح شد، خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ که تا دو هفته دیگر آغاز می‌شود، آماده کنند.

 

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد سایر رده‌های سنی گفت: با پیگیری‌های که انجام شد موفق به کسب مجوز برگزاری رقابت‌های انتخابی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان شدیم و تیم‌های ما نیز در رقابت‌های جهانی مجارستان و روسیه شرکت کردند.

 

امامی ادامه داد: برای فدراسیون برگزاری مسابقات رده سنی نونهالان از اهمیت بالایی برخوردار است و با تلاش‌هایی که انجام شد رقابت‌های قهرمانی کشور کشتی آزاد و فرنگی در این رده سنی، مهر ماه سال جاری در استان لرستان برگزار خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: کشتی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و دوری کشتی‌گیران از تمرینات، عقب‌افتادگی دارد که باید جبران شود و با توجه به روند واکسیناسیون سراسری امید می‌رود که در ماه‌های آینده شرایط کشور از نظر درگیری با ویروس کرونا بهتر شود و با باز شدن کامل سالن‌های کشتی شاهد به جریان افتادن خون به رگ‌های کشتی کشور باشیم.

 

سخنگوی فدراسیون در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون برای تمامی رده‌ها برنامه دارد و برنامه‌های تیم‌های نوجوانان و جوانان از نیمه دوم سال آغاز خواهد شد و با توجه به اتمام قرارداد سرمربیان این تیم‌ها، فدراسیون در نظر دارد با توجه به شرایط هر تیم، تصمیم‌گیری لازم را به عمل آورد.

 
 

دیدگاه‌ها