کد خبر : 1780326 | 26 شهریور 1400 ساعت 13:39 | 34.4K بازدید | 6 دیدگاه

اولین جلسه، هفته بعد

ستاره گران و همیشه مصدوم بارسا تمدید می‌کند!

موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که اولین مذاکرات تمدید با عثمان دمبله برای هفته بعد پیش بینی شده است.

ستاره گران و همیشه مصدوم بارسا تمدید می‌کند!

به گزراش "ورزش سه"، در جریان مراسم معارفه لوک دی یانگ بود که خوان لاپورتا رئیس بارسلونا اعلام کرد که قصد تمدید با عثمان دمبله را دارند و اینکه قرار است با موسی سیسوکو ایجنت او جلسه ای در این رابطه داشته باشند.

موندودپورتیوو امروز اعلام کرد که این جلسه هفته پیش رو برگزار خواهد شد و قدمی جدی برای تمدید ستاره فرانسوی است.

 

 

1613852

 

 

دمبله با 105 + 40 میلیون یورو سال 2017 از دورتموند به بارسا پیوست تا جانشین نیمار باشد اما به غیر از فصل گذشته، همواره با مصدومیت ها دست به گریبان بوده است. دمبله در جریان یورو 2020 مصدوم شد و گفته می شود یک ماه دیگر قادر به همراهی بارسا خواهد بود.

در ابتدا سران بارسا قصد فروش او را داشتند اما همین مصدومیت، همه معادلات را به هم زد ولی حالا ورق برگشته و در بارسلونا معتقدند دمبله می تواند بسیار به کار کادر فنی بیاید و ستاره ای متفاوت در تیم فعلی است. لاپورتا نگاهی کاملا مثبت به حفظ دمبله دارد و نمی خواهد قبل از ژانویه، شانس تمدید با او را از دست بدهد. از قرارداد دمبله کمتر از یک سال باقیمانده و او از ژانویه می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود.

 

 

1593834

 

 

گفت و گو های مقدماتی از چندی پیش شروع شده و جلسه پیش رو یک قدم قطعی برای تمدید خواهد بود. پیشنهاد بارسا تمدید تا 2024 است اما احتمال اینکه توافق نهایی روی سال های بیشتری باشد نیز ممکن است. همچنین تمدید با دمبله به بارسا اجازه خواهد داد که در صورت تمایل بازیکن برای جدایی یا رسیدن یک پیشنهاد خوب، بازیکن را رایگان یا با رقمی پایین از دست ندهند.

 

دیدگاه‌ها