کد خبر : 1780328 | 26 شهریور 1400 ساعت 14:00 | 62.6K بازدید | 7 دیدگاه

داوید لوئیز برزیلی؛

گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال قصد داشت داوید لوئیز مدافع سابق پی اس جی، چلسی و آرسنال را در انتقالات تابستانی جذب کند.

گزینه عجیب آنچلوتی برای جانشینی راموس و واران

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال رئال دو مدافع ثابت و اصلی خود یعنی سرخیو راموس و رافا واران را از دست داد. راموس پس از 16 سال و به دلیل اختلاف بر سر تمدید قرارداد از رئال جدا شد و به پی اس جی رفت. واران نیز پس از 10 فصل و در حالی که یک سال از قراردادش باقیمانده بود، به منچستریونایتد ملحق شد.

 

 

1589076

 

 

رئال پیش از جدایی این دو بازیکن، کار انتقال داوید آلابا را تمام کرده بود و در نهایت کارلو آنچلوتی سرمربی رئال ترجیح داد روی ناچو و ادر میلیتائو به عنوان مدافعان میانی حساب کند و خسوس وایه خو را نیز برگرداندند.

طبق ادعای گلوبواسپورته برزیل، کارلو آنچلوتی از سران رئال خواسته بود تا داوید لوئیز که پس از جدایی از آرسنال بازیکن آزاد بود را به خدمت بگیرند. او زمانی که مربی پی اس جی بود، سابقه کار با لوئیز را داشت. گویا کارلتو شخصا نیز با مدافع برزیلی تماس گرفته بود.

 

 

1644756

 

 

مشکل اینجا بود که رئال محدودیت جذب بازیکن غیر اتحادیه اروپا داشت و برای جذب لوئیز، باید یکی از برزیلی های رئال(میلیتائو، رودریگو و وینسیوس) این تیم را ترک می کردند.

لوئیز در نهایت چند روز پیش به فلامینگو پیوست و از این پس فوتبالش را در برزیل ادامه خواهد داد. او از اورتون، وستهام، لاتزیو، بنفیکا، مارسی و لیل هم پیشنهاد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها