کد خبر : 1780346 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:03 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

دیاباته با 300 هزاردلار برای نیم فصل در الغرافه

شیخ دیاباته شب گذشته در شرایطی تا پایان نیم فصل به تیم فوتبال الغرافه پیوست که مبلغ قراداد او 300 هزار دلار نظر گرفته شده است.

دیاباته با 300 هزاردلار برای نیم فصل در الغرافه

به گزارش "ورزش سه"، دیاباته مهاجم اهل مالی دو فصل اخیر فوتبال ایران یکی  از بازیکنان خارجی‌ای به شمار می‌رود که در سال اول درخشش خیره‌کننده‌ای در ترکیب آبی‌پوشان داشت و توانست در پایان فصل عنوان آقای گلی مسابقات را هم از آن خود کند.


اما قرارداد این بازیکن در استقلال چقدر بود؟ این مهاجم بلند قامت یکی از بازیکنان مورد نظر استراماچونی بود و با قراردادی به ارزش پایه 550 هزار دلار دو فصل در استقلال حضور داشت؛ قراردادی که به علاوه آپشن‌هایی که در آن لحاظ شده بود، امکان رسیدن تا 800 هزار دلار را داشت و در سال اول این مهاجم با توجه به عملکردی که داشت، این سقف را دریافت کرد، اما در سال دوم با توجه به دوران طولانی مصدومیت و نمایش نه چندان خوبی که در ترکیب تیم داشت، خیلی به رقم 800 هزار دلار نزدیک نشد.


این بازیکن شب گذشته سرانجام پس از چند روز گمانه‌زنی به تیم فوتبال الغرافه پیوست تا دوباره شاگرد استراماچونی سرمربی سابق آبی‌پوشان پایتخت شود. این انتقال در حالی در خلال هفته دوم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر نهایی شده است که این بازیکن با قراردادی به ارزش 300 هزار دلار تا پایان نیم فصل به این تیم قطری پیوسته است و احتمالا تمدید با این بازیکن در قبال عملکردی خواهد بود که در بازی‌های نیم فصل برای زردپوشان قطری انجام خواهد داد.

دیدگاه‌ها