کد خبر : 1780349 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:20 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

عبادی پور: انگیزه زیادی داریم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با یادآوری انگیزه بالای بازیکنان تاکید کرد که برای قهرمانی پا به مسابقات قهرمانی آسیا گذاشته‌اند.

عبادی پور: انگیزه زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی از مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن، امروز (جمعه) چین‌تایپه را ۳ بر صفر شکست داد و صدرنشین گروه خود شد.

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این برد، گفت: در ست دوم، بازی نسبتا سختی برای ایران بود. خوشبختانه توانستیم امتیاز ۲۳ بر ۲۳ را به نفع خودمان تمام کنیم. چین‌تایپه هیچ استرسی برای باخت نداشت و تمام فشار خود را گذاشت این ست را از ایران بگیرد اما با اعتماد به‌ نفس و تجربه بالا توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. باید در بازی‌های پرفشار و سخت‌تری قرار بگیریم تا تجربه بازیکنان هم بیشتر از این شود.

 

وی به بازی فردا هم اشاره کرد و گفت: مطمئنا به تیم خوبی برمی‌خوریم. برد و باخت در این بازی حضور یا عدم حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را مشخص خواهد کرد. انگیزه بسیار بالایی داریم و برای قهرمانی پا به این مسابقات گذاشتیم. صددرصد تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا بازی فردا را با برد به اتمام برسانیم.

 

تیم ملی والیبال ایران فردا (شنبه) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم دوم گروه E می‌رود که هنوز این تیم مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها