کد خبر : 1780351 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:48 | 52.4K بازدید | 16 دیدگاه

مدیریت اقتصادی او بی‌نظیر است

اعتراف مدیر بارسا؛ برای پرز کلاه از سر بر می‌دارم

مدیر اقتصادی بارسلونا عملکرد مالی رئال مادرید در دوران پاندمی کرونا را ستایش کرد.

اعتراف مدیر بارسا؛ برای پرز کلاه از سر بر می‌دارم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جلسه هیئت مدیره بارسلونا برگزار شد و این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مبلغ 481 میلیون یورو را در فصل 21-2020 از دست داده است. آنها همچنین اعلام کردند که بودجه مدنظر هئیت مدیره برای فصل 22-2021 مبلغ 765 میلیون یورو است. این بودجه باید در اجلاس نمایندگان که حدود یک ماه دیگر برگزار خواهد شد بررسی شود. 

 

 

1623750

 


 

ادوارد رومئو مدیر اقتصادی بارسلونا در نشستی خبری ضمن اعلام ضرر اقتصادی بزرگ باشگاه کاتالان، به ستایش از رئیس رئال مادرید پرداخت و گفت:« رئال مادرید عملکرد فوق العاده ای در پاندمی کرونا داشت و تعجب نمی کنم که بتوانند کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را همزمان جذب کنند. رئال باشگاهی بزرگ با تاثیرگذاری فوق العاده بالاست.

اگر در چند سال گذشته ما نیز عملکردی مشابه رئال از لحاظ اقتصادی و مدیریت مالی داشتیم، اکنون می توانستیم قدرت مانور بسیار بیشتری در انتقالات داشته باشیم. آقای فلورنتینو پرز مدیریتی عالی در پاندمی کرونا داشت که به شخصه برایش کلاه از سر بر می دارم. در زمینه مدیریت اقتصادی و تجاری، کسی نمی تواند پرز را زیر سوال ببرد و در این زمینه بی نظیر است. با او ارتباط خوبی هم دارم و هر زمان ملاقات کرده ایم، چیزی جز لطف و مهربانی از او ندیده ام. فقط می توانم از او ستایش کنم.»

 

شکست بارسا از بایرن:« در بدترین زمان به بدترین حریف ممکن برخورد کردیم. بارسا تیمی متحول شده با مصدومان بالا بود که برابر تیمی متحد و منسجم قرار گرفت و از قبل هم مشخص بود که بازنده خواهیم شد. البته که عصبانی شدیم ولی باید بازی با بایرن را فراموش کرده و از سه بازی پیش رو در لالیگا، 9 امتیاز بگیریم.»

 

 

1644084

 

 

وضعیت کومان:« اگر مدیریت از او حمایت کرده و ابقا شده، یعنی به وی ایمان داریم. می دانیم که به لحاظ تعداد بالای مصدومان، تیم در شرایط خوبی نیست و شکست از بایرن هم قابل پیش بینی بود ولی ما به کومان اطمینان داریم.»

 

بودجه برای اخراج کومان:« بخواهم با سیاست حرف بزنم، باید بگویم که بحث اخراج روی میز نیست ولی در واقع بودجه برای این کار داریم. البته می دانم که صحبتی از احراج کومان به میان نیامده است.»

 

دیدگاه‌ها