کد خبر : 1780354 | 26 شهریور 1400 ساعت 15:41 | 35.6K بازدید | 7 دیدگاه

مثلث ایرانی‌های آ ا ک تکمیل شد(عکس)

با اضافه شدن میلاد محمدی به جمع راه راه پوشان تیم فوتبال آ ا ک آتن، جمع ملی‌پوشان ایرانی این تیم جمع شد.

به گزارش "ورزش سه"، این باشگاه یونانی که در سال 1924 تاسیس شده، حالا چند سالی می‌شود که مقصد مناسبی برای لژیونرهای فوتبال ایران شده و پس از اینکه مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی در آن به میدان رفت، حالا بار دیگر کاپیتان‌های اول و دوم تیم ملی را در ترکیب خود می بیند.


کریم انصاری فرد در ابتدای فصل گذشته از السیلیه قطر به آ ا ک آتن پیوست و با پایان لیگ برتر ایران در دوره بیستم نیز حضور احسان حاج صفی و بازگشت او به فوتبال اروپا قطعی شده بود، تا حالا کاپیتان های اول و دوم تیم ملی ایران در ترکیب این باشگاه یونانی حضور داشته باشند.

 

1644803


اما اتفاق جالب توجه دیگر برای علاقمندان به فوتبال در ایران، اضافه شدن میلاد محمدی به این تیم یونانی بود تا حالا سه بازیکن ملی پوش ایرانی در این تیم حضور داشته باشند و حالا شاید حتی محمدی و حاج صفی که هر دو می‌توانند در پست وینگر و دفاع چپ بازی کنند، با این انتقال برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با هم رقابت هم داشته باشند.


این اتفاق و حضور سه بازیکن ملی پوش بی شک برای اسکوچیچ هم خبر خوبی است؛ سه بازیکنی که هر سه شانس قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی ایران را در هشت بازی باقی مانده مقدماتی جام جهانی 2022 قطر دارند و حضور در یک تیم می تواند آنها را با شرایط ایده آل تری به تیم ملی برساند.

دیدگاه‌ها