کد خبر : 1780358 | 26 شهریور 1400 ساعت 16:35 | 37.9K بازدید | 4 دیدگاه

بازی های سختی پیش رو داریم

گواردیولا: عذرخواهی نمی‌کنم، حرفم بد تفسیر شد

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود پاسخ رئیس اتحادیه هواداران سیتی را داد.

گواردیولا: عذرخواهی نمی‌کنم، حرفم بد تفسیر شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که در جریان بازی منچسترسیتی و لایپزیش در لیگ قهرمانان تنها 38 هزار نفر از ظرفیت 55 هزار نفری ورزشگاه اتحاد پر شد، گواردیولا اعلام کرد که تیمش نیاز به حضور تعداد بیشتری از هواداران در دیدار هفته آینده برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر دارد.

اما کوین پارکر، مدیر کل انجمن رسمی هواداران سیتی، از این موضوع استقبال نکرده و از گواردیولا می‌خواهد که شرایط را در نظر بگیرد. او تاکید دارد که مربی اسپانیایی دشواری‌هایی که هواداران با آنها روبرو هستند را درک نمی‌کند.

 

 

1644810

 

 

پارکر در این باره گفت:« حرفی که او زد من را شگفت‌زده کرد. من نمی‌دانم این موضوع چه ربطی به او دارد. او دشواری‌هایی که شاید بعضی از مردم برای حضور در اتحاد در ساعت 8 بعدازظهر روز چهارشنبه با آنها روبرو هستند را درک نمی‌کند. آنها کودکانی دارند که باید مراقب‌شان باشند، شاید قادر به پرداخت هزینه حضور در ورزشگاه نباشند، هنوز مشکلات ویروس کرونا به پایان نرسیده است. من نمی‌دانم او چرا در این باره اظهارنظر کرد.»

 

گواردیولا در واکنش به اظهارات پارکر و در نشست خبری بازی با ساوتهمپتون گفت:«  بعد از بازی گفتم که از پر نشدن ورزشگاه ناامید شده ام؟ هر کسی تفسیر خود را دارد. من به خاطر حرفی که زدم عذرخواهی نمی کنم. این اولین بار نیست که در دوران مربیگری چنین حرفی می زنم. در بارسلونا و بایرن هم موارد مشابهی داشتم. وقتی بازی سختی مانند لایپزیش انجام می دهیم و سپس سه بازی دیگر نیز پیش رو داریم، می دانم که شرایط چقدر دشوار است. هدفم این بود که بگویم ما به حمایت بیشتری نیاز داریم. مهم نیست چند نفر بیایند، اما من از آنها دعوت می کنم که بیایند و از بازی لذت ببرند زیرا ما به حمایت نیاز داریم.»

 

 

1644571

 

 

پپ در ادامه گفت:« من کاملاً از حمایت هواداران در بازی برابر لایپزیش سپاسگزارم. همیشه می گویم اگر هواداران به ورزشگاه بیایند، بی نهایت سپاسگزار خواهیم بود چون می دانم که بازی ها چقدر سخت و دشوارند و ما به تشویق های شان نیاز داریم. هرگز نمی پرسم چرا مردم نمی آیند. اگر نمی آیند که خوب، نمی آیند و حرفی نیست. اینجا قرار نیست از او(کوین پارکر) عذرخواهی کنم. تاریخ سیتی را می دانم و اینکه سال ها برای بقا می جنگید. انتظار ندارم جو ورزشگاه مثل یونایتد، لیورپول، رئال یا بارسا باشد و مشکلی هم با هواداران ندارم ولی دوست ندارم از حرف هایم تفسیر متفاوتی بشود. بازی سختی برابر لایپزیش داشتیم و انتظارم این بود که حمایت ها بیشتر باشد.»

 

گواردیولا در مورد وضعیت تیمش و نیز ساوتهمپتون گفت:« تلاشم این است که تیم بهتر و بهتر بازی کند و می دانم که در تیم، مهاجمی ندارم که بتواند 25 گل در یک فصل بزند. به همین دلیل باید تمامی بازیکنان در امر گلزنی کمک کنند. برابر لایپزیش ناتان آکه به عنوان یک مدافع گلزنی کرد که اتفاق مثبتی است.

 

 

1644406

 

 

ساوتهپتون برابر یونایتد در خانه بسیار خوب بازی کرد. این یکی از سخت ترین بازی های فصل برای ماست و فصل قبل نیز در هر دو بازی رفت و برگشت، برابر این تیم عذاب کشیدیم. در خانه ساوتهمتون 30 دقیقه اول تحت تاثیر آنها بودیم و شانس های زیادی خلق کردند. ما بازی سختی برابر لایپزیش داشتیم و خسته ایم ولی ساوتهمپتون مشکل ما را ندارد. یک هفته استراحت و تمرین کرده اند و برای پیروزی باید بهترین نسخه سیتی را در زمین پیاده کنیم. می دانم که هواداران مان در ورزشگاه حاضر خواهند بود و از ما حمایت خواهند کرد. انتظار دارم آقای پارکر نیز به ورزشگاه بیاید.»
 

دیدگاه‌ها