کد خبر : 1780362 | 26 شهریور 1400 ساعت 16:57 | 25.1K بازدید | 6 دیدگاه

از توپ لیگ قهرمانان انرژی می‌گیریم

زلاتان: سوپرمن نیستم، تاندون پایم مشکل دارد

زلاتان ابراهیموویچ ستاره میلان در مورد آخرین وضعیت مصدومیتش صحبت کرد.

زلاتان: سوپرمن نیستم، تاندون پایم مشکل دارد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در آستانه 40 سالگی هنوز باانگیزه و باانرژی به دوران بازیگری‌اش ادامه می‌دهد و این فصل هم تا الان یک بازی انجام داده است و خودش را برای دومین بازی‌اش در سری A آماده می‌کند. او به دلیل مصدومیت نتوانست در اولین بازی اروپایی این فصل روسونری حضور داشته باشد، اما شاهد ثبت اولین بازی اروپایی تعداد زیادی از هم‌تیمی‌هایش بود.

 

 

1601984

 

 

زلاتان به خبرنگاران درباره وضعیت جسمی فعلی خود گفت:« باید قدم به قدم پیش بروم. هیچ راز و رمزی وجود ندارد. هنوز از ناحیه تاندون مشکل دارم و نمی‌خواهم با فشار آوردن به خودم ریسک کنم. می‌خواهم در تمام طول فصل بازی کنم، اما فکر نمی‌کنم که یک «سوپرمن» هستم. مشکل من این است که بیش از اندازه کار می‌کنم و دوست دارم که خودم را تحت فشار قرار دهم. این بار اما مجبورم که به حرف بدنم گوش کنم.»

 

 

1644388

 

 

ستاره سوئدی درباره بازگشت میلان به لیگ قهرمانان پس از چند فصل غیبت در این رقابت‌ها گفت:« چهارشنبه برابر لیورپول(باخت 3-2) برای بسیاری از بازیکنان ما اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان بود، اما الان آنها دیگر می‌دانند که لیگ قهرمانان چیست و آنجا باید چگونه بازی کنند. من برای هم‌تیمی‌هایم خوشحالم. یادم هست در پایان فصل گذشته از آنها پرسیدم که چند نفرشان در لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند و فقط دو سه نفر دست‌های‌شان را بالا بردند. فکر کردم این یک شوخی است، اما حقیقت داشت. توپ لیگ قهرمانان به شما انرژی مضاعفی می‌دهد و هیجان‌تان را بالا می‌برد. من هم می‌خواهم که در لیگ قهرمانان و در سن‌سیرو دوباره بازی کنم، اما زمانی که کاملاً آماده باشم.»

 

دیدگاه‌ها