کد خبر : 1780363 | 26 شهریور 1400 ساعت 16:53 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل شجاع- ابراهیمی و کنعانی- استراماچونی

دو مسابقه امشب لیگ ستارگان قطر امشب تقابل‌های جذابی برای هواداران ایرانی خواهد داشت.

تقابل شجاع- ابراهیمی و کنعانی- استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته دوم لیگ ستارگان قطر امشب با انجام سه دیدار به پایان می‌رسد که در دو مسابقه حضور بازیکنان ایرانی(محمدحسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی و شجاع خلیل‌زاده) جالب توجه است.

 

تیم فوتبال الاهلی قطر که محمدحسین کنعانی‌زادگان را جذب کرده و در هفته اول لیگ ستارگان این مدافع ایرانی را ۹۰ دقیقه مقابل قطر اس. سی در اختیار داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل الغرافه‌ای قرار می‌گیرد که هدایت آن را یک سرمربی سرشناس برعهده دارد.

 

آندره‌آ استراماچونی که در گذشته سرمربی استقلال بود و به تازگی سرمربی الغرافه شده، در هفته اول به پیروزی ۲ بر صفر مقابل الشمال دست یافت، اما آنها امشب کار سختی برابر الاهلی و گلزنی مقابل این تیم که کنعانی‌زادگان را در خط دفاعی دارد و در نخستین دیدارشان به تساوی بدون گل رسیدند، خواهند داشت.

 

1644816

 

در دیگر مسابقه هفته دوم لیگ ستارگان قطر، الریان که شجاع خلیل‌زاده را در اختیار دارد، از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خلیفه الدولی به مصاف الوکره و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا دربی ایرانی‌ها را در این بازی شاهد باشیم.

 

الریان در هفته اول با حضور شجاع خلیل‌زاده به تساوی ۲ بر ۲ مقابل ام‌صلال دست یافت و الاهلی که از امید ابراهیمی در خط میانی بهره می‌برد، با یک گل نتیجه را به العربی و یاران مهرداد محمدی واگذار کرد، اما هر دو تیم امشب تلاش می‌کنند تا نخستین پیروزی خود در فصل جدید را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها