کد خبر : 1780366 | 26 شهریور 1400 ساعت 17:20 | 16.6K بازدید | 2 دیدگاه

فیرمینو مصدوم است

کلوپ: تمدید قرارداد صلاح به من ربطی ندارد

یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد وضعیت تمدید قرارداد محمد صلاح اظهارنظر کند.

کلوپ: تمدید قرارداد صلاح به من ربطی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از 4 بازی در لیگ برتر و کسب 10 امتیاز در رده سوم جدول قرارداد و با برتری 3-2 بر میلان در نخستین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان روحیه مضاعفی نیز گفته است.

شاگردان یورگن کلوپ فردا در آنفیلد میزبان کریستال پالاسی هستند که هفته قبل توانست با سه گل بر تاتنهام پیروز شده و با پاتریک ویه را روزهای تقریبا خوبی را پشت سر می گذارد. پالاس در رده 11 قرار دارد.

 

 

1642529

 

 

کلوپ در نشست خبری این بازی تایید کرد که روبرتو فیرمینو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش نیست:« فیرمینو با تیم تمرین نکرده و برای بازی فردا در دسترس نیست. او را زیر نظر داریم و خواهیم دید چه زمانی مهیای بازی می شود.»

 

مصاف برابر پالاس:« آنها با پاتریک ویه را تغییراتی مثبت داشته اند. پاتریک ایده مشخصی دارد و از بازیکنانش نیز به خوبی بازی می گیرد. در خط حمله تیم قدرتمندی هستند و برای مثال ادواردو برابر تاتنهام وقتی وارد زمین شد توانست دو گل به ثمر برساند. بنتکه و زاها نیز دیگر مهره های خطرناک شان هستند.»

 

 

1643112

 

 

تمدید قرارداد محمد صلاح:« این موضوع به من ارتباط ندارد و چیزی بین صلاح و باشگاه است؛ پس حرف خاصی برای گفتن ندارم. توقعم از صلاح این است که برای هر بازی در بهترین شرایط باشد، همین.»

 

فشردگی بازی ها:« قبلا راجع به این موضوع صحبت کرده ام. 3 بازی در هفته واقعا سخت است و باید برنامه ریزی دقیقی داشت. تاکنون به خوبی از پس آن برآمده ایم و بازیکنانم خوب کار کرده اند. امسال نیز سال چالش برانگیزی خواهد بود و از این بابت مطمئنم.»

دیدگاه‌ها