کد خبر : 1780378 | 26 شهریور 1400 ساعت 19:32 | 17.4K بازدید | 4 دیدگاه

افزایش سهام دیوید بکام در اینترمیامی

دیوید بکام، اسطوره منچستریونایتد، سهام خود در باشگاه آمریکایی اینترمیامی را افزایش داده و مدعی شد که بیش از هر زمان دیگری به این باشگاه تعهد دارد.

افزایش سهام دیوید بکام در اینترمیامی

به گزارش "ورزش سه"، بکام یکی از چندین مالک باشگاه آمریکایی در شهر فلوریداست اما پس از خرید سهام مارسلو کلار و ماسایوشی سون، حالا بیشتر از هر زمان دیگری بر این باشگاه کنترل دارد. اینترمیامی با اعلام این خبر همچنین تایید کرد که از این پیش آرس منیجمنت به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

بکام به سایت رسمی باشگاه گفت:« ما بسیار از پیشرفتی که در چند سال اخیر داشتیم خشنود هستیم و بسیار خوشحال هستیم که مارسلو و ماسایوشی را در بخش اول این پیشرفت در کنارمان داشتیم. من بیشتر از هر زمان دیگری به کار با همکاران و دوستانم برای ساختن میراثی همیشگی، پیشرفت بازیکنان جوان از آکادمی باشگاه، حضور مداوم در کورس قهرمانی و از همه مهم‌تر ریشه دواندن در دی نی ای جامعه ما و فلوریدای جنوبی متعهد هستم.»

 

1644832

 

جورج ماس که ریاست باشگاه را بر عهده دارد درباره این تغییرات اعمال شده گفت:« این اقدامی مهم برای اینترمیامی است و ما از مارسلو و ماسایوشی برای باوری که به فلوریدای جنوبی آوردند سپاسگزار هستیم. حالا در انتظار آینده هستیم و باور داریم که تعهد ما موفقیت را برای این باشگاه به ارمغان خواهد آورد.»

اینترمیامی علیرغم بلندپروازی‌های بسیار مالکان و مدیرانش آغاز خوبی را در فصل 2021 نداشت. فشارها روی فیل نویل، سرمربی این تیم، بیش از پیش شده و آینده ستاره سابق تیم ملی انگلیس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. با این حال آنها در حال حاضر روند شش بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته‌اند و در رده هشتم کنفرانس شرق قرار دارند.

دیدگاه‌ها