کد خبر : 1780379 | 26 شهریور 1400 ساعت 19:45 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: دلیلی ندارد رودیگر از چلسی برود

توماس توخل، سرمربی چلسی، تاکید دارد که نگران آینده آنتونیو رودیگر نیست و دلیلی برای ترک باشگاه از جانب او وجود ندارد.

توخل: دلیلی ندارد رودیگر از چلسی برود

به گزارش "ورزش سه"، مدافع چلسی وارد آخرین سال قراردادش با این باشگاه شده و حالا می‌تواند از ابتدای ژانویه پیش قراردادی را با هر باشگاهی خارج از لیگ انگلیس امضا کند تا در تابستان بعدی با ترک استمفوردبریج، به آن تیم ملحق شود.

بسیاری از رسانه‌ها در این هفته اخباری مربوط به باشگاه‌هایی را منتشر کردند که آماده هستند تا از اول ژانویه مذاکرات خود با این بازیکن را آغاز کنند و گفته می‌شود که مذاکرات بین این بازیکن و مدیران چلسی نیز به بن بست رسیده و متوقف شده است.

اسکای اسپرت مدعی شده که رودیگر حاضر به مذاکره برای امضای قراردادی جدید با مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است اما با این وجود تمامی گزینه‌های خود را پیش از امضای این قرارداد با این باشگاه بررسی خواهد کرد.

 

1644834

 

توخل در این باره گفت:« امیدوارم که آنها راه حلی پیدا کنند اما این موضوع بین مربیان و بازیکنان نیست. این موضوعی بین باشگاه و مدیر برنامه بازیکن است. او برای مدتی طولانی بسیار خوب بازی کرده و در بالاترین سطح با ثبات هرچه تمام به کارش ادامه داده است. من احساس می‌کنم او بسیار آرام و بسیار متمرکز است و مشخصا این موضوع باعث ایجاد آشفتگی و سردرگمی برای این بازیکن نشده است. بنابراین باید به همه چیز کمی زمان داد. گاهی این موارد بیشتر از حد عادی طول می‌کشد و گاهی همه چیز خیلی سریع پیش می‌رود. من خبری در این زمینه ندارم.»

شرایط رودیگر در 12 ماه اخیر بسیار تغییر کرده است. او در زمان فرانک لمپارد جایی در ترکیب نداشت و آماده بود تا از چلسی جدا شود اما با جدایی این مربی و حضور توخل، او بار دیگر به یکی از مهره‌های کلیدی باشگاه انگلیسی تبدیل شد.

دیدگاه‌ها