کد خبر : 1780408 | 26 شهریور 1400 ساعت 23:50 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس ابراهیمی و رفقا مقابل یاران شجاع

الوکره با بازی امید ابراهیمی در لحظات پایانی برد مقابل الریان را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته دوم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره که مثل دیدار قبل امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشت، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه خلیفه الدولی مقابل الریان و یاران شجاع خلیل‌زاده قرار گرفت.

 

الوکره که نمایش بهتری ارائه کرده بود، در دقیقه ۲۱ در آستانه گلزنی قرار داشت که شوت محمد بن‌یطو به تیرک افقی دروازه الریان اصابت کرد، اما حملات یاران ابراهیمی در دقیقه ۴۳ نتیجه داد و ناصر الیزیدی توانست با شوت پای چپ دروازه الریان را باز کند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم الریان برای گلزنی تلاش کرد و در شرایطی که بازی با برتری یک بر صفر به سود الوکره رو به پایان بود، یاران شجاع نتیجه را تغییر دادند و در دقیقه ۲+۹۰ با شوت زمینی تمیم منصور گل تساوی را به ثمر رساندند.

 

الوکره پس از شکست یک بر صفر مقابل العربی در هفته اول، امشب هم در کسب پیروزی ناکام ماند و تنها یک امتیاز گرفت و الریان هم با این تساوی ۲ امتیازی شد و با یک پله بالاتر نسبت به یاران ابراهیمی، در جایگاه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر ایستاد.

 

امید ابراهیمی و شجاع خلیل‌زاده در مسابقه امشب حضور کامل در ترکیب الوکره و الریان داشتند که شجاع در دقیقه ۶۲ نخستین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد.

 

1644874

دیدگاه‌ها