کد خبر : 1780409 | 27 شهریور 1400 ساعت 00:03 | 43.9K بازدید | 3 دیدگاه

نقش ویژه نادری در برد شیرین آلتای اسپور

مدافع ایرانی آلتای اسپور در جریان برتری این تیم برابر گُزتپه روی گل تیمش تاثیرگذاری داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه آغازین هفته پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که مثل همیشه محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در ورزشگاه بورنووا با گُزتپه رده سیزدهمی دیدار کرد.

 

آلتای اسپور که سرمربیگری آن را مصطفی دنیزلی برعهده دارد، در دقیقه ۲۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که آن را هدر داد ولی پنج دقیقه پس از آن یک گل دریافت کرد تا گُزتپه نیمه اول را با برتری پشت سر بگذارد.

 

در نیمه دوم یاران نادری نمایش هجومی خود را ادامه دادند و در دقیقه ۷۱ به گل اول رسیدند، اما در شرایطی که مسابقه رو به پایان بود، در دقیقه ۳+۹۰ پیکسائو گل دوم آلتای اسپور را زد تا این تیم با برتری ۲ بر یک این مسابقه را پشت سر بگذارد.

 

گل دوم و سه امتیازی آلتای اسپور در شرایطی به ثمر رسید که محمد نادری پس از نفوذ سریع از جناح چپ زمین، سانتر دقیق و خطرناکی به محوطه جریمه ارسال کرد تا دفع ناقص مدافع گُزتپه به پیکسائو برسد و این بازیکن روی ریباند ارسال نادری، با یک ضربه نمایشی گل برتری تیمش را بزند.

 

آلتای اسپور پس از دو پیروزی در ابتدای فصل، در دو مسابقه گذشته‌اش شکست خورده بود که در بازی خانگی امشب دوباره توانست به برتری دست یابد تا ۹ امتیازی شود و موقتا در رتبه ششم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

 

محمد نادری، مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور پس از چهار حضور ۹۰ دقیقه‌ای در مسابقات این فصل، امشب هم تا پایان بازی با گُزتپه در ترکیب تیمش بود.

 

1644875

دیدگاه‌ها