کد خبر : 1780427 | 27 شهریور 1400 ساعت 10:16 | 22.3K بازدید | 16 دیدگاه

مدافع ملی پوش الهلال، 3 هفته خانه نشین شد

محمد البریک مدافع ملی پوش الهلال به دلیل آسیب دیدگی، به مدت 3 هفته از حضور در میادین غایب خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال الهلال برای دیدار برابر الاتفاق شب گذشته ادامه یافت که در این جلسه تمرینی، دو بازیکن این تیم حضور نداشتند. محمد البریک مدافع ملی پوش الهلال به همراه آندره کاریلو هافبک پرویی در این جلسه تمرینی غایب بودند تا اخباری درخصوص مصدومیت آنها منتشر شود.

 

در همین راستا، باشگاه الهلال به گزارشی درخصوص روند آماده سازی این تیم برای دیدار امشب برابر الاتفاق پرداخت و در بخشی از آن با اشاره به مصدومیت محمد البریک، اعلام کرد که این مدافع دچار آسیب دیدگی شده و به مدت 3 هفته به استراحت و ریکاوری نیاز دارد تا بتواند به میادین بازگردد.

 

1644900

 

بدین ترتیب مدافع اصلی و مهم الهلال تا چند روز پیش از دیدار حساس برابر پرسپولیس قادر به حضور در میادین نخواهد بود و  وضعیت او برای این دیدار نامشخص است. البته آندره کاریلو نیز مدتی را از تمرینات به دور خواهد بود اما این بازیکن در لیست آسیایی الهلال حضور ندارد.

 

پیش از این نیز عبدالله عطیف دیگر بازیکن ملی پوش الهلال به دلیل مصدومیت 6 ماه از میادین به دور خواهد بود. او پیش از این بازی برابر استقلال را از دست داده بود و به دیدار مقابل پرسپولیس نیز نخواهد رسید. مسابقه ای که در تاریخ 24 مهر و در شهر ریاض عربستان برگزار می شود.

 

1644899

دیدگاه‌ها