کد خبر : 1780433 | 27 شهریور 1400 ساعت 10:39 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

هفته نبردهای کلاسیک و رویارویی‌های جذاب در لالیگا

مسابقات هفته پنجم لالیگا از روز جمعه آغاز خواهد شد و این هفته هیجان بسیاری به همراه نبردهای کلاسیکی مانند رئال مادرید در برابر والنسیا و اتلتیکو مادرید در برابر اتلتیک بیلبائو در راه است.

هفته نبردهای کلاسیک و رویارویی‌های جذاب در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات این هفته جمعه شب با رویارویی سلتاویگو و کادیز آغاز خواهد شد. دو تیمی که هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و در حال حاضر جز پنج تیم قعر جدول هستند. این بازی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که هر دو تیم به دنبال بهبود شرایط خود هستند.

ختافه نیز پس از کسب چهار شکست از چهار بازی به دنبال کسب نتیجه مثبت است و در سفر کوتاهش برای رویایی با رایووایکانو در ظهر شنبه برای غلبه بر این تیم تلاش می‌کند. اگر بازیکنان این تیم به دنبال این هستند که با کسب یک امتیاز یا بیشتر به مادرید برگردند، احتمالا باید برای متوقف کردن رادامل فالکائو تلاش کنند که انتظار می‌رود امروز اولین بازی خود با پیراهن رایو را انجام دهد. حضور این مهاجم کلمبیایی در زمین در برابر هواداران این باشگاه لحظه به یادماندنی را رقم خواهد زد.

 

1644908

 

اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو از ساعت 18:45 به وقت ایران یکی از دیدارهای کلاسیک فوتبال اسپانیا را برگزار خواهند کرد. این دو باشگاه اسامی مشابه و رنگ پیراهن مشابه دارند و دلیل چنین اتفاقی این است که باشگاه مادرید در اوایل قرن بیستم به عنوان باشگاه خواهر بیلبائو تاسیس شد. دیدارهای اخیر آنها بسیار نزدیک بوده و از پنج بازی، هر تیم دو بار پیروزی شده و یک بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. این نبرد جذابی دیگری برای روز شنبه است.

بازی‌های روز شنبه با چند رقابت منطقه‌ای نیز دنبال خواهد شد که در آنها الچه در ورزشگاه مارتینز والرو میزبان لوانته است. سپس اوساسونا سفری یک ساعته برای رویارویی با آلاوز در مندیزوروتزا در پیش خواهد داشت. با توجه به بازگشت هواداران به ورزشگاه، انتظار می‌رود که هردوی این دیدارها با شور و هیجان خاصی دنبال شود.

مایورکا و ویارئال اولین بازی روز یکشنبه را برگزار می‌کنند و استعدادهای جذاب بسیاری در این دیدار در زمین حضور خواهند داشت. مایورکا از حضور بازیکنانی چون کنگ این لی و تاکه‌فوسا کوبو در ترکیب خود بهره می‌برد و فر نینیو که از ویارئال به صورت قرضی به این تیم پیوسته نیز در این بازی حضور خواهد داشت. زیردریایی‌های زرد نیز یرمی پینوی 18 ساله را در اختیار دارند که یکی از ستاره‌های نوظهور فوتبال اسپانیاست و قصد دارد عملکرد تاثیرگذاری در دیدار روز یکشنبه از خود به نمایش بگذارد.

رئال سوسیه‌داد و سویا نیز که هر دو در میانه هفته در مسابقات اروپایی حضور داشته‌اند، بازی بعدی روز یکشنبه را برگزار می‌کنند. هردوی این باشگاه‌ها به دنبال این هستند که حداقل امسال نیز سهمیه حضور در مسابقات اروپایی را به دست آورند و کسب این سه امتیاز از اهمیت ویژه‌ای برای آنها برخوردار است. پس از آن رئال بتیس، یکی دیگر از نمایندگان فوتبال اسپانیا در اروپا، در بازی که با تجدید دیدارهای بسیاری همراه است به مصاف اسپانیول خواهد رفت. بورخا ایگلسیاس، مهاجم اسپانیول، حالا در خط حمله بتیس حضور دارد و لورن مورون نیز احتمالا برای اولین بار پس از جدایی از باشگاه کاتالان و پیوستن به بتیس در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

 

1644909

 

دو تیم رئال مادرید و والنسیا از ساعت 23:30 مهم‌ترین بازی فصل را در مستایا برگزار خواهند کرد. این یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فوتبال اروپا به حساب می‌آید که لحظات دراماتیک بسیاری را در سال‌های اخیر رقم زده است. پیروزی 1-4 فصل گذشته والنسیا با سه پنالتی کارلوس سوله یا گل تساوی رئال مادرید در فصل پیش از آن که با پیشروی تیبو کورتوا، دروازه‌بان این تیم، در دقایق پایانی و ارسال پاس گل از سوی این بازیکن برای کریم بنزما همراه شد. این بازی در طول 14 سال گذشته میانگین 4.4 گل در هر بازی را به ثبت رسانده که هشت پیروزی برای رئال مادرید، شش پیروزی برای والنسیا و سه تساوی را رقم زده است. هر دوی این تیم‌ها با 10 امتیاز از چهار بازی و با تفاضل گل به صورت مشترک در رده اول قرار دارند و به نظر می‌رسد که یکشنبه شب دیدار خاص و به یاد ماندنی دیگری در پیش باشد.

آخرین بازی هفته پنجم ساعت 23:30 دوشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهد شد، جایی که بارسلونا روبروی گرانادا قرار خواهد گرفت. رابرت مورنو، کمک مربی سابق بارسلونا، حالا هدایت گرانادا را بر عهده دارد و بازیکنانش می‌دانند که پیروزی در نوکمپ چه طعمی دارد چرا که در هفته‌های آخر فصل گذشته موفق شدند با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسند. تماشای برنده این بازی زیر نور نورافکن‌ها جالب خواهد بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا
This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها