کد خبر : 1780461 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:20 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌محمدی براساس نیازهایش خرید کرد؛

بادامکی: روزهای خوبی را برای شهرخودرو نمی‌بینم

سرپرست فصل گذشته شهرخودرو امیدوار است این تیم که تنها دلخوشی مردم مشهد است با تغییرتحولات جدید به سرنوشت بدی مبتلا نشود.

بادامکی: روزهای خوبی را برای شهرخودرو نمی‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، حسین بادامکی هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس که بعد از اتمام فوتبال به کارهای اجرایی در فوتبال را آورد و فصل گذشته سرپرست تیم شهر خودرو بود، در مورد پیروزی تیم سابقش مقابل استقلال تاجیکستان به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان بازی خیلی خوبی انجام داد و از همان ابتدا با تمرکز بالا سعی داشت بازی را کنترل  و خدا را شکر با یک بازی خوب به مرحله بعد صعود کنند.


او در مورد عملکرد مهدی ترابی و حامد لک که بیشترین تاثیر را در برد  پرسپولیس ایفا کردند ادامه داد: همه بازیکنان پرسپولیس خوب و روان بازی کردند و تمرکزشان بالا بود از خط دروازه گرفته تا آن جلو که عبدی و امیری بازی می کردند و بعدش هم که پاکدل و آل کثیر به زمین آمدند و پرسپولیس شرایط خوبش را داشت. من فکر می کنم با اینکه بازی تدارکاتی کمی داشت اما این بازی را خیلی خوب شروع و بعد هم به پایان بردند.


بازیکن سابق پرسپولیس در مورد ذهنیت برنده این تیم و اینکه منشا آن زمان سرمربیگری برانکو است یا خیر گفت: این تیم دارد زحمت می کشد و من فکر می کنم وقتی یک تیم موفق می‌شود تمام عوامل در کنار هم تلاش می‌کنند تا آن مجموعه به موفقیت برسد. مهمتر از همه من فکر می کنم تیم به آن بلوغ شخصیتی رسیده تا بتواند در تمام بازی ها با موفقیت بیرون بیاید و قطعا آقای برانکو تاثیرگذار بوده. بالاخره شروعش با ایشان بوده و با اینکه تغییرات زیادی داشتند من فکر می‌کنم سازماندهی و شاکله حفظ شده و پرسپولیس شرایط خوبی دارد.


بادامکی که اعتقاد دارد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات خوب بوده در این باره اضافه کرد: من فکر می کنم آقای گل محمدی بر اساس نیاز هایش خرید کرد. کیفیت خوبی هم دارند و شاید یک فوروارد اضافه کنند. امیدوارم که فصل خوبی را هم در پرسپولیس داشته باشند.

 


بادامکی در مورد شهر خودرو و تغییر و تحولات در این تیم گفت: آقای حمیداوی توسط نماینده هایش در شهر خودرو کار می‌کند و انشالله اتفاق بدی برای این تیم نیفتد و بتواند در لیگ شرایط خوبی داشته باشد. چون یک سهمیه در شرق کشور داریم و آن هم تیم شهر خودرو است. هرچند با توجه به شرایطی که دارد من روزهای خوبی را برای این تیم پیش بینی نمی کنم و امیدوارم آقای حمیداوی بتواند هزینه‌های این تیم را پرداخت کند. انشاالله اگر تصمیم به این کار را دارد بتواند به تیم کمک کند ولی فکر می کنم چند وقتی که تیم را گرفته به غیر از مصاحبه و سر و صدا چیزی نبوده و اینکه بخواهند همه را مقصر کنند و خودشان هیچ کار نکنند درست نیست و کار به جایی نمی رسد. تنها کاری که آقایان کردند این است که مربی مشخص کردند و دارند بازیکن می‌گیرند که امیدوارم با مطالعه این کار را انجام بدهند و بازیکنانی باشند که به درد تیم بخورند و گره کار را باز و نقاط ضعف را برطرف کنند. تاکید می کنم امیدوارم اتفاق بدی برای پدیده نیفتد.


او در مورد برنامه اش برای فصل آینده عنوان کرد: در کلاس مربیگری A آسیا شرکت کردم. در مرحله اول هستم و امیدوارم بتوانم این کلاس را با موفقیت پشت سر بگذارم. کلاس خیلی سختی است و مدرسان خیلی خوبی داریم . امیدوارم بتوانم در راه مربیگری قدم بردارم و اگر خدا بخواهد بعد از گذراندن این کلاس بتوانم فرصت داشته باشم که در یک تیم مربیگری کنم و امیدوارم در این راه بتوانم خوب آموزش ببینم. هر روز دارم چیز ها جدیدی یاد می گیرم تا در آینده در پست مربیگری بتوانم حرف هایی برای گفتن داشته باشم.


بادامکی در پایان صحبت هایش افزود: شخصا در مورد تیم شهرخودرو صحبت های زیادی دارم ولی الان به نظرم شرایط مساعد نیست. ممکن است بگویند که ما داشتیم کارمان را انجام می‌دادیم و آقایان صحبت کردند و برای ما حاشیه ایجاد کردند ولی اگر حرف میزنیم به خاطر نگرانی برای تیم مان است. سال گذشته در کنار آقای رحمتی کار کردیم و استان از نیم فصل دوم تیم را تحویل گرفت. شورای شهر، هیئت فوتبال و غیره بسیار زحمت کشیدند و این تیم را در رتبه تک رقمی تحویل آقایان دادند و انشاالله از امانت هوادارن به درستی نگهداری کنند چون تنها دلخوشی جوان های آن شهر است و اگر اتفاقی بیفتد آقایانی که الان  مسئولیت دارند باید جوابگو باشند.

دیدگاه‌ها