کد خبر : 1780467 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:40 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

دز دوم واکسن کرونا، کلید ورود به ورزشگاه‌های ایران

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ دریافت دز دوم واکسن کرونا را کلید ورود به ورزشگاه دانست.

دز دوم واکسن کرونا، کلید ورود به ورزشگاه‌های ایران

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری بازی های یورو 2020 شروعی رسمی و بین المللی برای بازگشت تماشاگران فوتبال به ورزشگاه بود. بعد از آن شاهد برگزاری بازی های لیگ های کشورهای دیگر در حضور کامل یا محدود تماشاگران بودیم. در قاره آسیا هم کم کم شرایط برای حضور تماشاگران مهیا شده و برخی از کشورها، مجوز حضور تماشاگران را در بازی های ملی و باشگاهی اخذ کرده اند.

 

تماشاگران فوتبال در ایران اما هنوز پشت درهای بسته ورزشگاه ها در انتظار صدور فرمان ورود هستند. در حالی که بازی های نمایندگان باشگاهی فوتبال ایران همگی در خارج از ایران برگزار شد اما تیم ملی بعد از مدت مقابل سوریه، یک بازی رسمی را به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار کرد، اینک زمزمه هایی مبنی بر بازگشت تماشاگران به صورت محدود به ورزشگاه شنیده می شود.

 

سهیل مهدی امروز در پاسخ به این سوال که هواداران فوتبال در ایران بر چه اساسی خواهند توانست وارد ورزشگاه شوند، دریافت دز دوم واکسن کرونا را مجوز ورود آنها دانسته و گفت: طبق دستورالعمل احتمال دارد افرادی که دو دوز واکسن تزریق کرده‌اند بتوانند روی سکوها حضور یابند اما اینکه کنترل به چه شکلی باید انجام شود مهم است.

دیدگاه‌ها