کد خبر : 1780469 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:46 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت آشوری از تدبیر هروی برای رقابت های آسیایی

سرپرست نایب رییسی فدراسیون کاراته از تدبیر سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته در اعزام دو تیم جوان و با تجربه به رقابت های آسیایی و جهانی حمایت کرد.

حمایت آشوری از تدبیر هروی برای رقابت های آسیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محسن آشوری با اشاره به برگزاری دور نخست رقابت های انتخابی تیم های ملی کاراته، اظهار کرد: رقابت رده های مختلف تیم های ملی در فدراسیون کاراته زمان بندی شده و بر اساس برنامه از پیش تعیین شده برگزار می شود. برای تیم های ملی بزرگسالان نیز انتخابی مرحله اول برگزار شد و در ادامه نیز انتخابی دیگری برگزار می شود تا ترکیب تیم های ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان مشخص شود.

نایب رییس فدراسیون کاراته، افزود: خوشبختانه رقابت های قهرمانی آسیا در رده های سنی مختلف مشخص شد و فدراسیون کاراته قصد دارد تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان را عازم مسابقات آسیایی کند. هر چند زمان بسیار کمی برای آماده سازی مطلوب تیم های ملی در پیش داریم اما برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا مخصوصا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید، اتفاق بسیار خوبی است و فدراسیون کاراته نیز با توجه به برنامه هایی که در زمینه پشتوانه سازی دارد، از برگزاری این مسابقات استقبال می کند.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس رقابت های انتخابی تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید از ۱۷ تا ۲۳ شهریور برگزار و اردوهای تیم ملی نیز بلافاصله با حضور نفرات برتر تشکیل شد تا هر چه سریعتر کار برای حضور پر قدرت در رویداد قهرمانی آسیا آغاز شود.

آشوری درباره وضعیت تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران و میزان حمایت ها از این تیم در راه حضور در رقابت های قهرمانی جهان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ملی تمرینات خود را در شرایط خوبی پشت سر می گذارد و ما نیز هر کمکی که از دستمان برآید برای تیم ملی انجام می دهیم. نفرات خوبی در اختیار داریم و کادر فنی نیز زحمات زیادی می کشند تا شاهد موفقیت ملی پوشان کاراته ایران باشیم. امیدوارم تیم ملی برای چهارمین مرتبه قهرمان جهان شود و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.



نایب رییس فدراسیون کاراته، تصریح کرد: قطعا میدان جهانی میدان سختی است و سطح بالای رقابت ها می طلبد که نفرات با تجربه و آماده عازم این مسابقات شوند. آقای هروی سرمربی تیم ملی تدبیر خوبی به کار برده و تصمیم دارد یک تیم متشکل از نفرات باتجربه عازم مسابقات قهرمانی جهان شود و تیمی دیگر شامل نفرات جوان برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند تا پشتوانه سازی در کاراته ایران انجام شود. فدراسیون نیز از این تصمیم کادر فنی تیم ملی حمایت می کند و امیدوارم شاهد درخشش ملی پوشان ایران در رویدادهای پیش رو باشیم.

وی در پایان درباره اسامی داورانی که به تورنمنت جوانان در ترکیه اعزام شدند، گفت: فقط آقای سلیمی به عنوان نماینده داوری ایران عازم این رقابت ها شده است.

دیدگاه‌ها