کد خبر : 1780472 | 27 شهریور 1400 ساعت 12:59 | 35K بازدید | 4 دیدگاه

ممنون از محرم و اسکوچیچ که به من انگیزه دادند؛

سلمانی: می‌خواهم با سن کم لژیونر شوم

هافبک تیم فوتبال سپاهان آرزوهای بزرگی در سر دارد و روز گذشته در مصاحبه پس از پیروزی برابر نساجی به برخی از آنها اشاره کرد.

سلمانی: می‌خواهم با سن کم لژیونر شوم

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی هافبک جوان و خوش آتیه فوتبال سپاهان که در آخرین اردوی تیم ملی نیز توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی فراخوانده  شد، پس  از دیدار برابر نساجی مازندران که با پیروزی پر گل طلایی پوشان همراه شد، اینطور در مورد این مسابقه حرف زد: ما چند روزی در اصفهان تمرین کردیم و از ابتدای هفته ای که گذشت به اصفهان آمدیم. این اولین بازی دوستانه ما بود. شرایط ایده آل را نداشتیم ولی خیلی خوب بود که در این بازی به یک برد پرگل دست پیدا کردیم و به نظرم برد خوبی بود.


سلمانی در مورد فصل گذشته لیگ برتر و اینکه با توجه به درخشش در بازی های لیگ بیستم قطعا در آینده کار سخت تری پیش رو خواهد داشت، عنوان کرد: خدا را شکر. اول اینکه باید از آقا محرم و باشگاه سپاهان تشکر کنم که به من اعتماد کردند. تشکر دوم از آقای اسکوچیچ که من را با بازی های کم به تیم ملی دعوت کرد و این خیلی به من روحیه و انگیزه داد.


او سپس در مورد جو تیم ملی بیان کرد: جو بسیار خوبی بود. بزرگترهای تیم مثل آقا کریم، آقا شجاع و .. خیلی از من استقبال کردند. امیدوارم تیم ملی بتواند به روندش ادامه بدهد و به جام جهانی برود. من تمام تلاشم را می کنم که این پیراهن را بپوشم و  بتوانم سالیان سال برای تیم ملی بازی کنم.


او سپس در واکنش به این سوال که به لژیونر شدن می اندیشد یا خیر، گفت: بله صد در صد. قطعا یکی از تفکراتم این است که می خواهم لژیونر باشم و می خواهم در سن کم به این خواسته برسم تا سال های سال هم در اروپا بازی کنم.

دیدگاه‌ها