کد خبر : 1780477 | 27 شهریور 1400 ساعت 13:31 | 30K بازدید | 3 دیدگاه

صمیمی محروم از بازی نیمه تشریفاتی؛

وقتی ستاره تیم ملی چشم خورد! (عکس)

ستاره تیم ملی فوتسال در بازی اول مقابل صربستان در عرض کمتر از 2 دقیقه در بازی دوم اخراج شد تا بازی حساس با آرژانتین را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، دروازه بان باتجربه تیم ملی فوتسال ایران نمایش خیره کننده در بازی اول مقابل صربستان داشت؛ او با واکنش های زیبای خود در طول بازی بارها دروازه ایران را نجات داد و یکی از عوامل اصلی پیروزی شاگردان ناظم الشریعه در بازی اول مرحله گروهی جام جهانی بود.

 

بازی دوم اما اتفاقی را به همراه داشت که صمیمی را خیلی زود از ترکیب تیم ملی ایران حذف کرد. تنها یک دقیقه و 26 ثانیه از شروع مسابقه گذشته بود که علیرضا صمیمی بخاطر مهار توپ بیرون از محوطه جریمه و پس از بازبینی ویدئویی داوران، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد تا شوک جدی به ایران وارد شود.

باقر محمدی، دروازه‌بان جوان ایران پس از اخراج صمیمی درون دروازه قرار گرفت. محمدی نمایش قابل قبولی مقابل امریکا داشت و باید دید در بازی حساس مقابل آرژانتین آیا ناظم الشریعه بازهم او را به میدان می فرستد یا سپهر محمدی، دیگر دروازه بان باتجربه تیم ملی برابر آرژانتین درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

 

1645001

 

1645002

 

1645003

خوشحالی امریکایی ها از اخراج صمیمی بسیار جالب بود؛ آنها می دانستند که با حضور این دروازه بان، گل زدن به ایران خیلی سخت است.

 

تیم ملی روز دوشنبه مقابل آرژانتین به میدان می رود؛ تیمی که با تفاضل گل بهتر بالاتر از ما در مکان نخست گروه F قرار دارد و حتی با تساوی هم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله حذفی خواهد شد. تیم ملی ایران برای صدرنشینی کار سختی خواهد داشت و باید از سد آرژانتین بگذرد و باید دید که این ماموریت در غیاب صمیمی محقق می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها