کد خبر : 1780480 | 27 شهریور 1400 ساعت 13:42 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

مقابل استقلال تاجیکستان مهم بردن بازی بود؛

پنجعلی: پرسپولیس مهره‌های باهوشی دارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم هوشمندانه توانسته از سد استقلال تاجیکستان عبور کند.

پنجعلی: پرسپولیس مهره‌های باهوشی دارد

محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با دیدار برابر استقلال تاجیکستان که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان در دقایق پایانی بازی همراه شد، اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بازی خوبی بود. با توجه به اینکه بچه ها کمتر کنار هم بازی کرده بودند، طبیعی بود که کندتر باشیم. قشنگ آمدند سه امتیاز را گرفتیم. تیم حریف هم 4 ، 5 گل به الهلال زده بود و نمی شد دست کم گرفت. تیم زهرداری بود و ممکن بود روی یک ضدحمله به نتیجه برسند و بعد هم دفاع کنند. چون حذفی است. تیم نمی تواند همیشه قشنگ بازی کند و ممکن است اوت شود. همه چیز باید در نظر گرفته شود و همینطور هم بود. خدا را شکر به پنالتی نکشید. انها دنبال شانس بودند و شانس برای تیم ضعیف تر بیشتر می شود.


سوال بعدی از پنجعلی در رابطه با دیدار برابر الهلال بود و اینکه پرسپولیس تاکنون در مصاف با این تیم موفق به پیروزی نشده است. مدافع سابق تیم ملی در واکنش به این سوال گفت: من فکر می کنم این تیم پتانسیل فینال رفتن و قهرمانی را دارد. الهلال تیم خوبی است ولی فکر می کنم پرسپولیس مهره های باهوش  تر و کارکشته تری دارد. ان شالله می بریم. سخت است ولی بچه هایی که من دیدم بازی به بازی در حال بهتر شدن هستند. یک واقعیت این است که تیم در کنار هم کم بازی کرده است. هر چقدر بازی تدارکاتی بیشتر برگزار کنیم، به نفع خودمان است. با این حال هنوز چیزی از دست ندادیم و امیدوارم به جلو پیش برویم و قهرمان شویم.


پنجعلی در رابطه با اینکه به دلیل دیدار ایران و کره جنوبی، پرسپولیس پیش از مصاف با الهلال تنها دو جلسه تمرینی می تواند با بازیکنان کامل کار کند، عنوان کرد: طبیعی است که شرایط خوب نیست. شما نیاز دارید به تمرین کردن کنار هم.  بعد هم استخوان بندی تیم ملی بازیکنان پرسپولیس هستند. البته کاری هم نمی توان کرد، چون برنامه داده شده است.


سوال بعدی در مورد درگیری های لفظی بازیکنان سرخابی نظیر کنعانی زادگان و امیرحسین صادقی در فضای مجازی بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: واقعا زیبنده نیست. این مشکل ایجاد کرده است. این بچه ها الگو هستند برای جوانان و خیلی باید مواظب رفتار و حرکاتشان باشند. قبلا این چیزها را نداشتیم. رصد می شود و تمام مصاحبه ها و صحبت هایشان رصد می شود.

دیدگاه‌ها