کد خبر : 1780484 | 27 شهریور 1400 ساعت 15:56 | 42.3K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای اسپورت:

ستاره منچسترسیتی، گزینه زمستانی بارسلونا (عکس)

بارسلونا قصد دارد زمستان امسال برای جذب رحیم استرلینگ از سیتی اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، تابستان امسال بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانست به تمام اهداف نقل و انتقالاتی خود دست پیدا کند. بارسا البته توانست ممفیس دیپای، اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند ولی برناردو سیلوا و رحیم استرلینگ دو ستاره منچسترسیتی که در فهرست خرید آبی اناری ها بودند، در نهایت ماندنی شدند.

 

 

1645010

 

 

اسپورت امروز تیتر یک خود را به همین موضوع اختصاص داده است. اینکه بارسا تابستان تلاش کرد رحیم استرلینگ را جذب کند و حتی متئو آله مانی نایب رئیس بارسا به منچستر هم رفت تا با سران سیتی مذاکره کند ولی توقعات مالی باشگاه انگلیسی بالا بود و بارسا هم دست به گریبان مشکلات مالی، مجبور به عقب نشینی شد.

 

 

1645009

 

 

اسپورت نوشته است که ایده استرلینگ برای جدایی تغییری نکرده و اگر پیشنهاد خوبی در ژانویه برسد، او از سیتی خواهد رفت. طبق این گزارش، استرلینگ همچنان مشتاق به بازی برای بارسلوناست و معتقد است در این باشگاه می تواند دقایق بیشتری نسبت به سیتی بازی کند.

با ورود جک گریلیش و نیز حضور ریاض محرز، فیل فودن، فران تورس و گابریل ژسوس، استرلینگ جایگاه اصلی خود در سیتی را از دست داده و این نارضایتی را به گوش مسئولان باشگاه نیز رسانده است. بارسلونا خوشبین است که با بهتر شدن وضعیت اقتصادی بتواند در انتقالات زمستانی پیشنهادی متقاعدکننده را به سیتی ارائه دهد.  آبی اناری ها در فاز تهاجمی به دلیل مصدومیت بازیکنانش با مشکل مواجه اند و این روز ها بیشتر از همیشه به یک مهاجم یا وینگر در کلاس جهانی نیاز دارند.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها