کد خبر : 1780489 | 27 شهریور 1400 ساعت 13:59 | 23.4K بازدید | 24 دیدگاه

بازی با الهلال جذاب خواهد بود؛

سیدجلال: باشگاه اوضاع بسیار سختی دارد

حسینی می‌گوید پرسپولیس برای بازی با الهلال کار سختی خواهد داشت اما بازیکنان این تیم توان پیروزی بر حریف عربستانی را دارند.

سیدجلال: باشگاه اوضاع بسیار سختی دارد

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی پس از ترک باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس با اشاره به دیدار مقابل استقلال تاجیکستان عنوان کرد: فکر کنم بردی خوب بود. در شرایط سختی بازی کردیم که چمن مصنوعی بود، بعد از مدتها تماشاگر وجود داشت اما بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند و برد خوبی به دست آوردند و الان با الهلال باید بازی کنیم.

 

مدافع شماره 4 سرخپوشان راجع به دیدار با الهلال توضیح داد: هم مرحله قبلی که با استقلال تاجیکستان بود، مرحله سختی بود چون تیمهایی که آمدند بالا تیمهای خوبی هستند. الان هم چهار تیم در غرب آسیا هستند که کار برای هر 4 تا سخت است. الهلال هم همیشه مثل پرسپولیس تیم قدرتمندی بوده، فکر کنم بازی خوبی است. امیدوارم برنامه ریزی خوبی برای این بازی داشته باشیم. کار برای همه تیمها سخت است.

وی در مورد علت حضورش در باشگاه گفت: با آقای صدری کاری داشتم و یک ذره مشکل مالیاتی داشتم که با کمک آقای صدری حل شد.

 

سیدجلال راجع به مشکلات مالی پرسپولیس اظهار داشت: همه در حال تلاش هستند. آقای صدری در شرایطی است که تمام تلاشش را می‌کند. متاسفانه پولی که از ای اف سی طلب داشتیم، نمی‌تواند بگیرد. امیدوارم همه به آقای صدری و بقیه کمک کنند تا این مشکلات حل شوند.

کاپیتان پرسپولیس با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید عنوان کرد: بچه‌هایی که اضافه شدند بچه‌های خوبی هستند و تلاششان را می‌کنند. متاسفانه ما بازی رسمی نداریم و تا بازی الهلال هم بازی رسمی نداریم. بازی تدارکاتی خوب است اما بازیکنان ما از شرایط دور هستند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. این بازیکنان جدید هم تمام تلاششان را می‌کنند که با همین بازیهای تدارکاتی برسند.

 

او درباره بازگشت مصدومان گفت: مهدیخانی که متاسفانه بعد از آن مصدومیت بد، فکر نکنم برسد. کمال هم الان بود و نیاز داریم او برسد تا همه کنار هم باشیم.

دیدگاه‌ها