کد خبر : 1780507 | 27 شهریور 1400 ساعت 15:11 | 83.4K بازدید | 10 دیدگاه

رونمایی از جدیدترین بازیکن دورگه ایرانی (عکس)

نوید دُرزاده یا نوید دوزنده جدیدترین بازیکن دو تابعیتی ایرانی – قطری است که به همراه محمدحسین کنعانی زادگان در تیم الاهلی قطر توپ می زند.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی در دومین دیدار خود در فصل جدید از رقابت های لیگ ستارگان قطر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب الغرافه شد. محمدحسین کنعانی زادگان 90 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفت اما نکته جالب، حضور یک بازیکن تعویضی در ترکیب الاهلی بود که نام او شباهت زیادی به اسامی ایرانی داشت و همین مسئله باعث شد توجه روی او بیشتر شود.

 

نوید دُرزاده بازیکن جوانی است که از دقیقه 60 دیدار برابر الغرافه وارد زمین مسابقه شد. در وب سایت رسمی الاهلی نام او نوید محمد ابراهیم درج شده و نکته جالب اینکه نام او در وب سایت ترانسفر مارکت با عنوان نوید دوزنده به ثبت رسیده است.

 

این بازیکن 21 ساله که کار را در رده های پایه الاهلی آغاز کرده است، دارای ملیتی ایرانی است ولی در کشور قطر به دنیا آمده است. در وب سایت ترانسفر مارکت مقابل ملیت او پرچم کشورهای ایران و قطر وجود دارد و نکته جالب تر اینکه در قسمت توضیحات صفحه شخصی این بازیکن در اینستاگرام نیز، پرچم هر دو کشور ایران و قطر دیده می شود.

 

1645055

 

1645056

 

این بازیکن جوان که قابلیت بازی در خط حمله و وینگر چپ را دارد، حتی توسط حسین کنعانی زادگان نیز فالو شده و دارای اصالتی ایرانی است. به هر حال این بازیکن در وب سایت های عربی با نام نوید دُرزاده و در سایت های نتایج آنلاین مسابقات و سایت ترانسفر مارکت نوید دوزنده و به قول وب سایت العربی نوید محمد جدیدترین بازیکن دوتابعیتی ایرانی است که در لیگ ستارگان قطر مشغول بازی است.

دیدگاه‌ها