کد خبر : 1780518 | 27 شهریور 1400 ساعت 16:07 | 18.5K بازدید | 11 دیدگاه

رزاق پور:

همه منتظر بودند تراکتور از النصر 5 گل بخورد

بازیکن تراکتور مدعی است تیمش نمایش موفقی برابر حریف عربستانی به جا گذاشته و اگر خوش شانس بودند، قادر به عبور از این حریف صاحبنام می‌شدند.

همه منتظر بودند تراکتور از النصر 5 گل بخورد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور در خصوص شرایط تراکتور می‌گوید: بعد از بازی با النصر کادرفنی به ما مرخصی داد و از فردا دور جدید تمرینات شروع می‌شود، طبق چیزی که شنیدم قرار است طی ۲-۳ روز آینده پنجره نقل و انتقالات باشگاه هم باز شود تا بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند و بتوانیم با یک تیم کامل آماده فصل جدید شویم و خیلی انگیزه داریم تا در فصل پیش رو عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

وی در مورد بازی با النصر گفت: همه می‌دانند با چه مشکلاتی به این بازی رفتیم و کلا ۱۶ بازیکن داشتیم که دو نفر از آنها گلر بودند و کلا سه بازیکن تعویضی روی نیمکت در اختیارمان بود و تازه از همین ۱۶ نفر هم ۴-۵ بازیکن جوان بودند که اصلا تجربه چنین دیدار مهمی را نداشتند. با این مشکلات خیلی‌ها فکر می‌کردند ما با یک نتیجه سنگین شکست می‌خوریم و حتی برخی می‌گفتند ۴-۵ گل می‌خوریم و بر‌می‌گردیم ولی خود ما عزم‌مان را برای پیروزی و صعود جزم کردیم و دیدید که بازی خوبی هم به نمایش گذاشتیم و اگر در دقایق ابتدایی روی عدم تمرکز گل نمی‌خوردیم می‌توانستیم پیروز شویم. با اینکه از باخت ناراحتیم ولی تجربه خوبی برای ما شد و نشان دادیم حرف برای گفتن داریم.

مدافع تراکتور در مورد بازگشت کریمی به این تیم توضیح داد: آقای کریمی فصل قبل نتایج خوبی کسب کرد. از ۶ بازی ۴ بازی را بردیم و دو شکستی هم که داشتیم در شرایط تقریبا مشابه با بازی النصر بود. نتایج خوبی با ایشان کسب کردیم و بازگشتشان اتفاق خوبی بود و فکر می‌کنم در فصل جدید بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

رزاق پور در مورد جدایی ستاره‌های تراکتور گفت: این اتفاق خوبی نبود و یکی از عواملی که منجر به موفقیت تیم می‌شود ثبات و حفظ نفرات اصلی است و فکر می‌کنم ما نسبت به ابتدای فصل قبل ۱۰ بازیکن کلیدی ‌و اصلی را از دست دادیم. امیدوارم سازو کاری در تراکتور شکل بگیرد که از این به بعد قراردادها طوری شود که مدت طولانی تری بازیکنان در تیم بمانند و به این شکل متضرر نشویم.

 

وی در مورد مشکلات مالی فصل گذشته تراکتور و اینکه نگرانی آن در فصل جدید وجود دارد یا نه، گفت: فصل قبل از این بابت خیلی اذیت شدیم. آقای زنوزی درگیر مشکلاتی بود که این مسائل ایجاد شد ولی تا جایی که می‌دانم مشکلات حل شده و به ما گفته‌اند در فصل جدید این مسائل وجود ندارد. از وقتی هم آقای نظمی آمدند انصافا هر قولی برای پرداختی دادند نهایتا با ۱-۲ روز تاخیر عملی شد و وعده دروغ ندادند و امیدوارم در فصل جدید هم طبق قول‌های داده شده مشکلات فصل قبل را نداشته باشیم.

 

مدافع تراکتور در مورد اعتراض هواداران به وضعیت باشگاه گفت: هوادار حق دارد نگران اوضاع تیمش باشد و تراکتور همه زندگی مردم آذربایجان است و با تمام وجود به تیمشان عشق می‌ورزند و صاحب اصلی باشگاه هستند و هرچه بگویند حق دارند. امیدوارم در فصل جدید با نتایج خوبی که می‌گیریم آنها را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها