کد خبر : 1780522 | 27 شهریور 1400 ساعت 16:25 | 145.7K بازدید | 13 دیدگاه

رفتاری گستاخانه داشت

از رونالدو خوشم نمی آمد، او را نفرین کرده بودم

مامور زنی که با شوت رونالدو مصدوم شده بود، از فوق ستاره پرتغالی خاطره بدی در گذشته داشت.

از رونالدو خوشم نمی آمد، او را نفرین کرده بودم

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه گذشته فوق ستاره پرتغالی پس از 12 سال برای اولین بار با پیراهن منچستریونایتد در اروپا به میدان رفت و موفق شد در دقیقه 13 دیدار برابر یانگ بویز در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان گلزنی کند. هرچند شرایط در ادامه برای یونایتد خوب پیش نرفت و این تیم با دریافت گل دیرهنگام دقیقه 95 از حریف بازی را با حساب 1-2 واگذار کرد.

 

 

1645083

 

 

اما اتفاق جالبی که در این بازی رخ داد این بود که بازیکن 36 ساله پیش از شروع دیدار در حال گرم کردن بود و چند شوت به سوی دروازه زد. یکی از این شوت‌ها به "نوبیل"، مامور زنی که پشت دروازه ایستاده بود برخورد کرد و باعث شد این مامور چند دقیقه‌ای مصدوم شود. رونالدو بلافاصله برای اطلاع از شرایط او بالای سرش حاضر شد و به گفتگو با این مامور و افراد حاضر در صحنه پرداخت تا از سلامتش اطمینان حاصل کند.

ماجرا به همین جا ختم نشد و برنده پنج توپ طلا پس از پایان بازی به جای عوض کردن پیراهنش با بازیکنان یانگ بویز، به جستجوی همان مامور زن پرداخت تا پیراهنش در این بازی را به او هدیه کند. این اتفاق باعث خوشحالی این مامور شد و او این خوشحالی را با نشان دادن علامت قلب در حالی که رونالدو در حال ترک زمین بود نشان داد.

 

 

1645080

 

 

نوبیل در مصاحبه با گلوبواسپورته و در مورد اتفاق رخ داده با رونالدو گفت:« زمانی که او برای رئال بازی می کرد یک بار به سوئیس آمد و از رفتارش خوشم نیامده بود و اصلا نمی دانستم چه بازیکن مشهوری است. حتی یادم است که نفرینش کردم چون رفتاری گستاخانه با من داشت.

بازی تمام شده بود و رونالدو در زمین مشغول ابراز احساسات به تماشاگران بود. مردم نیز ورزشگاه را ترک نمی کردند و من هم بسیار خسته بودم. از او خواستم به رختکن برود چون تا زمانی که درون زمین باشد، مردم نمی روند. رونالدو به من گفت که بروم با مربی صحبت کنم. به او گفتم اینجا سوئیس است و در ادامه هم چند جواب سربالا و گستاخانه داد که باعث شد عصبانی شوم. تا قبل از بازی منچستر و یانگ بویز از رونالدو خوشم نمی آمد ولی پس از رفتار اخیر او نظرم عوض شد.»

 

دیدگاه‌ها