کد خبر : 1780532 | 27 شهریور 1400 ساعت 17:24 | 85.1K بازدید | 3 دیدگاه

مغز متفکر پرسپولیس روی نیمکت فولاد (عکس)

خواکین گیل آراندو پس از انتقال به فوتبال حالا روی نیمکت فولاد نشسته است.

به گزارش ورزش سه، این مربی اسپانیایی در حالی به فولاد آمده که شهرت خود در فوتبال ایران را مرهون دعوت گابریل کالدرون برای کار در پرسپولیس است؛ زمانی که حدود شش ماه در استادیوم کاظمی به همه کاره تمرین پرسپولیس تبدیل شد و روزهای خوبی را با این تیم سرخپوش رقم زد.

 

نکته مثبتی که احتمالا عبدالله ویسی نیز در این روزها از خواکین دیده، توانایی‌های مختلف این مربی است. او در طراحی تمرین یک چهره زبده و در آنالیز فوتبال مردی توانمند است و همین موضوع کار را برای ویسی ساده تر می‌کند. همچنین مربیان ایرانی فولاد هم فرصت این را دارند تا از تجربه‌های ویژه این مربی بهره ببرند.

 

1645097

 

او در حالی روی نیمکت فولاد نشسته که تیم محبوبش اتلتیکو بیلبائو ساعتی بعد بازی حساسی را در مادرید خواهد داشت و احتمالا خواکین تماشای این بازی را از دست خواهد داد.

 

نکته جالب درباره خواکین گیل آراندو اینکه وی هنوز حدود ۱۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و یکی از طلبکارانی است که پنجره پرسپولیس را در حالت بسته نگه داشته است.

 

در کنار خواکین، چهره ای نام آشنا برای ترجمه حرف های او نشسته. همان مترجمی که در دوره کوتاه کار گابریل کالدرون نیز این وظیفه را برعهده داشت و حالا در کنار مرد اسپانیایی می‌نشیند.

دیدگاه‌ها