کد خبر : 1780534 | 27 شهریور 1400 ساعت 17:38 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم هنوز کار دارد!(عکس)

اراکی‌ها هنوز تیم کاملی در اختیار ندارند و به دنبال جذب نفرات مدنظر سرمربی این تیم هستند.

آلومینیوم هنوز کار دارد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی پس از یک هفته تمرین جدی زیر نظر رسول خطیبی و انجام یک مسابقه تدارکاتی مقابل ذوب‌آهن به استقبال دور جدید تمریناتش از دو روز دیگر خواهد رفت که هنوز نفرات این تیم کامل نیست و ضعف و کمبودهایی در برخی خطوط مشاهده می‌شود و البته میثم مجیدی و محمود قائدرحمتی نیز هنوز به تمرینات گروهی این تیم اضافه نشده‌اند.

 

اراکی‌ها که پس از انتخاب رسول خطیبی به‌عنوان سرمربی دو فصل آینده‌شان وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شدند، پس از تمدید قرارداد نفرات موثر فصل قبل و جذب چهار بازیکن لیگ برتری، همچنان باید فعالیت خود در این عرصه را ادامه دهند تا دچار مشکلات شروع لیگ بیستم نشوند و از رقبای خود عقب نمانند.

 

1645100

 

آلومینیوم در حالی مسابقه دوستانه مقابل ذوب‌آهن را برگزار کرد که بازیکنان این تیم بخاطر سپری شدن تنها پنج روز از تمرینات و فشار سنگین بدنی که روی آنها وجود داشت،

نتوانستند نمایش ایده‌آل خطیبی را داشته باشند ولی جدا از این مسائل، آنها نشان دادند که در دروازه، خط حمله و حتی خط میانی با مشکلاتی مواجه هستند.

 

اراکی‌ها که در نقل و انتقالات تابستانی سه بازیکن موثر خود را از دست دادند، برای پر کردن جای خالی آنها به‌ویژه جذب جانشین حامد پاکدل که راهی پرسپولیس شده، هنوز اقدام جدی و خرید رسمی نداشته‌اند که در صورت عدم رفع این معضل، آنها را در فصل جدید دچار چالش می‌کند.

 

از طرف دیگر، رسول خطیبی در شرایطی تیمش را مقابل ذوب‌آهن به زمین فرستاد که آنها در خط دروازه هم نیاز به دو گلر دارند و هنوز هم به‌صورت رسمی در این راستا اقدامی نکرده‌اند ولی پیش‌بینی می‌شود در هفته جاری این مسائل حل شود.

دیدگاه‌ها