کد خبر : 1780536 | 27 شهریور 1400 ساعت 18:00 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت سال ها در یوونتوس خواهد ماند

آلگری: شاید فردا مهم ترین بازی فصل ما باشد

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید دیدار فردا برای میلان از اهمیت خاصی برای آنها برخوردار است.

آلگری: شاید فردا مهم ترین بازی فصل ما باشد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در اواسط هفته گذشته به یک پیروزی روحیه‌بخش در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت، فرداشب در یک بازی مهم از سری مسابقات هفته چهارم سری‌آ به مصاف میلان خواهد رفت. تیم ماسیمیلیانو آلگری در حال حاضر در رتبه شانزدهم قرار گرفته و برای بیرون آمدن از وضعیت بد خود در سری آ به پیروزی در مسابقه فردا شب نیاز مبرم دارد.

 

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پیش از دیدار فردا شب این تیم مقابل میلان گفت: "دیدار فردا یکی از مهمترین بازی های فصل ماست، شاید حتی مهم ترین آنها. میلان در دو فصل اخیر پیشرفت کرده و تقریباً سه سال است که در کنار یکدیگر بازی می کنند.

 

میلان بازی فوق‌العاده‌ای مقابل لیورپول انجام داد که اصلا کار آسانی نبود. این ثابت می‌کند که آنها تیم با شخصیتی هستند و بازی فردا نیز واقعاً فوق العاده خواهد بود. من در مورد دفاع و خط حمله شک و شبهاتی دارم که بعد از جلسه تمرینی فردا درباره آن تصمیم می‌گیرم."

 

 

1645115

 

 

مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و فدریکو کیه زا: "من به اندازه کافی خوش‌شانس بوده‌ام که سرمربی زلاتان باشم. او هنوز بازیکن مهمی است. در مورد کیه زا باید بگویم که او یکی از تردیدهای من محسوب می شود. او ویژگی های مهمی دارد اما در برخی زمینه‌ها باید بهبود پیدا کند."

 

شایعات جدایی ماتیاس دی لیخت از یوونتوس: "دی‌لیخت 22 ساله است. او بازیکن فوق العاده ای است. او در 20 سالگی از آژاکس به یوونتوس پیوست. پس از ورود به اینجا، شخصی نوشت که او برنده آینده توپ طلا است. در مورد او آرامش لازم است. او 20 سال داشت اما پیراهن یوونتوس سنگین است. کیه‌لینی احتمالاً در سن خود به خوبی دی لیخت نبود اما در 27-28 سالگی بازیکن بزرگی شد. چنین اتفاقی زمان می برد.

 

 

1645113

 

 

یک مسیر استاندارد برای همه، بازیکنان و مربیان وجود دارد.  دی لیخت بازیکنی جوان و با کیفیت است اما او هنوز نیاز به پیشرفت دارد. بدون توجه به تعداد بازی هایی که انجام داده، او سال‌های زیادی در یوونتوس خواهد ماند."

دیدگاه‌ها