کد خبر : 1780539 | 27 شهریور 1400 ساعت 18:09 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی برنتفورد بدون سامان قدوس

تیم فوتبال برنتفورد در روز نیمکت‌نشینی هافبک ایرانی خود مقابل ولورهمپتون به برتری رسید.

پیروزی برنتفورد بدون سامان قدوس

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی سامان قدوس را در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم مولینه به مصاف ولورهمپتون رده سیزدهمی رفت.

 

یاران قدوس که پس از پیروزی در نخستین مسابقه فصل و دو تساوی متوالی، در دیدار اخیرشان مقابل برایتون شکست لحظه آخری را تجربه کرده بودند، در بازی امروز به روند خوب گذشته بازگشتند و توانستند سه امتیاز ارزشمند را در زمین ولورهمپتون کسب کنند.

 

1645119

 

تیم فوتبال برنتفورد در روزی که شاندون باپتیسته را بخاطر اخراج در دقیقه ۶۵ از دست داد، در نیمه اول به دو گل رسید و یکی دیگر از گل‌هایش هم بخاطر بازبینی ویدئویی مردود شد تا در نهایت به برتری ۲ بر صفر مقابل ولورهمپتون دست یابد، ۸ امتیازی شود و موقتا به رده نُهم جدول لیگ جزیره صعود کند.

 

سامان قدوس، ملی‌پوش ایرانی برنتفورد که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ دو بار در لیگ برتر و یک مرتبه در جام اتحادیه انگلیس به میدان رفته، امروز مقابل ولورهمپتون برای دومین مسابقه پیاپی تا پایان نیمکت‌نشین بود و فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.

دیدگاه‌ها