کد خبر : 1780549 | 27 شهریور 1400 ساعت 18:56 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

توقف گل‌گهر و فولاد با یک فرصت‌سوزی

شاگردان امیر قلعه‌نویی و عبدالله ویسی به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

توقف گل‌گهر و فولاد با یک فرصت‌سوزی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان که اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در تهران برپا کرده‌اند، از ساعت ۱۷ امروز در دیداری تدارکاتی در کمپ الیاف مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار بدون برنده خاتمه یافت.

 

محمدحسین اکبرمنادی، مهران گلزاری، آرمین سهرابیان، محمدرضا خانزاده، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، علی‌اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی و یونس شاکری ۱۱ بازیکن اصلی گل‌گهر سیرجان در دیدار مقابل فولاد بودند.

 

1645141

 

احسان مرادیان، محمد امین حزباوی، سید مهران موسوی، صالح حردانی، وحید حیدریه، میلاد بدرقه، امید صیدالی، سید رضا موسویان، وحید نامداری، ساسان انصاری و مجتبی نجاریان نیز از ابتدا برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفتند.

 

1645143

 

در دقیقه ۱۳ این مسابقه گل تیم فوتبال گل‌گهر توسط مهران گلزاری توسط داور بازی و پس از تاخیر حدود یک دقیقه‌ای مردود اعلام شد که همین امر حاشیه‌ای به وجود آورد که با دخالت مسؤولان دو تیم ختم به خیر شد.

 

در نیمه اول دو تیم حملاتی به وجود آوردند که فولاد خوزستان نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه نه چندان دقیق ساسان انصاری به مرکز دروازه گل‌گهر را محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان جدید سیرجانی‌ها مهار کرد تا بازی بدون گل در جریان باشد.

 

1645144

 

شاگردان قلعه‌نویی در نیمه دوم نمایش هجومی‌تری ارائه دادند و حتی یک صحنه مشکوک به پنالتی داشتند، اما حملات آنها روی دروازه حریف نتیجه‌ای نداشت تا تقابل دوستانه گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

فولاد خوزستان که دومین اردوی خود را در تهران برپا کرده، در این اردو دو دیدار تدارکاتی دیگر برابر ذوب‌آهن اصفهان و خیبر خرم‌آباد برگزار خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها