کد خبر : 1780559 | 27 شهریور 1400 ساعت 19:47 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

انتخاب کارگزار بعدی در روزهای آینده؛

فسخ پرسپولیس و آتیه سرانجام رسمی شد

باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی فسخ دو جانبه قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز را اعلام کرد.

فسخ پرسپولیس و آتیه سرانجام رسمی شد

 

به گزارش ورزش سه، در حالی که از ۸ ماه پیش پرسپولیس و آتیه داده پرداز دچار اختلافاتی شده بودند، سرانجام قرمزها توانستند با عبور از موانع حقوقی قرارداد آتیه داده پرداز را فسخ کنند.

 

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده: «پس از توافق کامل بین مدیران شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز، فسخ دو جانبه قرارداد بین طرفین انجام شد و اقـاله نامه تهیه، تنظیم و امضاء شده به منزله اتمـام کلیه روابط قراردادی ناشی از قرارداد اصلی و الحـاقیه‌های آن است. با این حساب، همکاری میان دو شرکت یاد شده به پایان راه رسیده و پرسپولیس و آتیه داده‌پرداز هیچ مسئولیتی در قبال یکدیگر ندارند.»

 

باشگاه پرسپولیس فعالیت‌های حقوقی و مدیریتی خود را به سمت مزایده پیش می‌برد و این امیدواری وجود دارد در روزهای آینده، شرایط مزایده تعیین کارگزار جدید ایجاد شود.

 

آتیه داده پرداز در مدت یک سال رقم ۱۱۰ میلیارد تومان را به باشگاه پرسپولیس تزریق کرد تا سرخپوشان بیشترین میزان درآمد اسپانسری را داشته باشند اما در این بین حواشی مختلفی هم با این کارگزار شکل گرفت.

 

مسئله اصلی این بود که رسانه‌های رسمی پرسپولیس به صورت تمام و کمال در اختیار آتیه قرار می‌گرفت و همین موضوع باعث شد تا حتی یکی از اعضای هیئت مدیره به دلیل مخالفت با این شرایط از سمتش استعفا دهد.

 

در جریان سفر پرسپولیس به هند برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز انتشار یک پست در صفحه رسمی از سوی گردانندگان پیج، جریمه ۱۰ هزار دلاری را به دنبال داشت.

 

دیدگاه‌ها