کد خبر : 1780581 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:27 | 31.7K بازدید | 10 دیدگاه

لیلیان تورام:

روملو لوکاکو بهترین بازیکن دنیاست!

روملو لوکاکو در حال حاضر بهترین بازیکنان دنیای فوتبال محسوب می شود.

روملو لوکاکو بهترین بازیکن دنیاست!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو بعد از پشت سر گذاشتن فصلی فوق‌العاده با اینتر و قهرمانی با این تیم در رقابت های سری آ، درتابستان ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً با انتقالی 115 میلیون یورویی نراتزوری را به مقصد چلسی ترک کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که لوکاکو فصل گذشته یکی از مهمترین ارکان موفقیت اینتر و فتح اسکودتو توسط این تیم به شمار می‌آمد.

 

لیلیان تورام، مدافع سابق یوونتوس، در مصاحبه ای صحبت‌های جالبی را در رابطه با نژادپرستی در فوتبال مطرح کرده و می‌گوید: "بازیکنان سفیدپوست نقش مهمی در این زمینه دارند، آنها باید صدای خود را به گوش مردم برسانند. یک فرد غیر سفیدپوست باید از خود فراتر رود تا به اوج برسد. فوتبال سیاسی، اقتصادی و سرمایه داری است‌ من عاشق تماشای فوتبال و بازیکنان بزرگ هستم اما از هیچ تیمی حمایت نمی کنم."

 

 

1645226

 

 

از تورام سوال شد بهترین بازیکنی که در دوران بازی او حضور داشته چه کسی بوده است و این مدافع سابق تیم ملی فرانسه در پاسخ گفت: "رونالدو(برزیلی)"

 

همچنین تورام در پاسخ به این سوال که در مقطع کنونی کدام ستاره بهترین بازیکن دنیای فوتبال محسوب می‌شود نیز جواب داد: " روملو لوکاکو، او باورنکردنی است. همچنین فکر می‌کنم بعد از او بازیکنانی مثل کیلیان امباپه و مارکینیوش هستند."

 

 

1642955

 

 

بازیکن محبوب تورام در بین ایتالیایی ها: "اگر به یوونتوس فکر کنم نام فدریکو کیه زا و مویزه کین را می‌برم. من همچنین نیکولو بارلا و آن بازیکن جوان روم یعنی نیکولو زانیولو را هم بسیار دوست دارم."

دیدگاه‌ها