کد خبر : 1780589 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:42 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایران در رده ششم ترای اتلون آسیا

ترای‌اتلون ایران برای اولین بار در تاریخ این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان ششم انفرادی رده بزرگسالان دست یافت.

ایران در رده ششم ترای اتلون آسیا

 به گزارش "ورزش سه" به نقل از فدراسیون ترای اتلون، مسابقات ترای‌اتلون اسپرینت قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، صبح امروز با حضور برترین های قاره در شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار شد و با تاریخ سازی، افتخار آفرینی و عملکرد درخشان نمایندگان کشورمان همراه بود.

 

 در این مسابقات ۳۱ ورزشکار برتر قاره آسیا در مسافت اسپرینت (۷۵۰ متر شنا، ۲۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۵ کیلومتر دو) با هم به رقابت پرداختند. تیم‌ملی ترای‌اتلون ایران با ۴ ورزشکار (۱ ورزشکار بزرگسال، ۱ ورزشکار امید و ۲ ورزشکار رده جوانان) در این‌ رویداد حضور داشت که در پایان علی رضوانی ملی پوش شایسته کشورمان موفق شد با ارائه عملکردی درخشان و کسب زمان ۵۷:۵۸ برای اولین بار کشورمان را صاحب جایگاه ارزشمند ششمی قهرمانی بزرگسالان آسیا نماید.

 

محمدحسین طیبی و مهدی سلیمی پور ورزشکاران رده جوانان کشور نیز که جهت حضور در  کمپ مستعدین توسط کنفدراسیون ترای اتلون در قرقیزستان انتخاب شده بودند در این‌ مسابقات با ورزشکاران رده بزرگسال قاره به رقابت پرداختتند به ترتیب با کسب زمان ۵۹:۵۹ و ۱:۰۱:۰۳  در جایگاه های ارزنده دهم و یازدهم مسابقات قرار گرفتند. سید پارسا محجوب دیگر نمایندگان کشورمان نیز با زمان ۱:۰۳:۰۱ در رده شانزدهم مسابقات قرار گرفت.

 

مقام قهرمانی این‌ مسابقات به دارین کونیسبایف از قزاقستان رسید و کیوتارو یوشیکاوا از ژاپن و آیان بیسنبایف از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

بدین ترتیب ترای‌اتلون کشور برای اولین بار در تاریخ این رشته در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان ششم انفرادی رده بزرگسالان  (ELITE) دست یافت.

دیدگاه‌ها