کد خبر : 1780594 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:03 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌گهر امسال حرف زیادی برای گفتن در لیگ دارد؛ خانزاده:

داورها نسبت به تیم‌های قلعه‌نویی ذهنیت دارند!

در حاشیه دیدار دوستانه گل‌گهر-فولاد، مدافع باتجربه سیرجانی‌ها نسبت به شرایط داوری علیه تیم‌های امیر قلعه‌نویی اعتراض کرد.

 داورها نسبت به تیم‌های قلعه‌نویی ذهنیت دارند!

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز در کمپ الیاف تهران تیم‌های گل‌گهر و فولاد در دیداری دوستانه به تساوی بدون گل رضایت دادند؛ محمدرضا خانزاده مدافع تازه‌وارد گل‌گهر سیرجان، یکی از بازیکنانی بود که در این مسابقه از سوی امیر قلعه‌نویی به میدان فرستاده شد. او در پایان بازی، در گفتگو با خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور آن‌ها، درباره مصاف با فولاد گفت: بازی‌های پیش‌فصل فوق‌العاده سنگین است، چرا که بدن‌ها هنوز به آمادگی لازم نرسیده و طبیعی است که فشار روی بازیکنان بالاست. هوا هم خیلی گرم بود، دو تیم آماده بودند تا خودشان را محک بزنند.

 

وی افزود: تیم ما از لحاظ مهره‌ای نفرات خیلی خوبی دارد و بازی مقابل فولاد هم بازی پرفشار و درگیرانه‌ای بود، فکر می‌کنم ما خیلی بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های پرتعدادی داشتیم؛ خیلی خیلی زود است که بخواهیم درباره داوری صحبت کنیم، من اصلا به این مسئله اعتقاد ندارم اما از الان این حرف را فکر می‌کنم باید بزنم، این سال دوازدهمی است که من فوتبال بازی می‌کنم، نمی‌دانم درست است که بگویم یا نه اما روی تیم‌های امیر قلعه‌نویی ذهنیتی از لحاظ داوری است.

 

خانزاده ادامه داد: اصلا نباید درباره این مسئله صحبت کرد، چون بازی دوستانه است؛ من اولین سال است که شاگرد آقای قلعه‌نویی هستم، اما تیم‌های خیلی زیادی بازی کردم و در هر تیم که جلوی تیم ایشان بازی می‌کردیم و یا بازی‌های دیگر که می‌دیدیم، فکر می‌کنم که ذهنیتی روی تیم‌های ایشان است. بازی هم خداراشکر خوب بود.

 

محمدرضا خانزاده درباره شایعه بازگشتش پرسپولیس هم پاسخ داد: من هم مثل شما صحبت‌هایی را شنیده بودم، پرسپولیس تیم فوق‌العاده بزرگی است و از نظر من در این چند سال نسبت به تیمش نشان داده که چه تیم بزرگی است؛ من مدتی در تیم پرسپولیس بوده‌ام و همیشه هم برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، انشالله که همیشه پرچم ایران را بالا نگه دارد.

 

مدافع باتجربه گل‌گهر درباره سیستم دفاعی سیرجانی‌ها با حضور او گفت: ما از لحاظ نفری فوتبالیست‌های باکیفیتی داریم، اگر مشکل خاصی پیش نیاید و به صورت نرمال پیش برویم، قطعا می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، ولی می‌گویم که اگر مشکل خاصی پیش نیاید و آن ذهنیت کار دست تیم‌مان ندهد.

 

دیدگاه‌ها