کد خبر : 1780595 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:06 | 34.5K بازدید | 12 دیدگاه

الهلال ۳ گل زد، ۲ تا خورد

الهلال عربستان در دیداری نزدیک مقابل الاتفاق به برتری رسید.

الهلال ۳ گل زد، ۲ تا خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان که حریف آسیایی پرسپولیس ایران است، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه مرسول پارک ریاض در چارچوب هفته پنجم لیگ حرفه‌ای این کشور، مقابل تیم رده نُهمی الاتفاق قرار گرفت.

 

الهلال که در نیمه اول کاملا مالکیت توپ را در اختیار داشت، در دقیقه ۲۴ روی پاس در عمق ماتئوس پریرا و شوت زمینی موسی مارگا که از کنار دستان دروازه‌بان الاتفاق عبور کرد، گل اول بازی را به ثمر رساند و برنده به رختکن رفت.

 

1645251

 

نمایش هجومی الهلال در نیمه دوم هم ادامه داشت و ماتئوس پریرا که در دیدار اخیرشان مقابل استقلال ایران پاس گل داده و امشب هم گل اول را ساخته بود، در دقیقه ۵۶ با یک پاس چیپ تماشایی توپ را به بافتیمبی گومیس رساند تا این مهاجم نیجریه‌ای گل دوم را برای تیمش بزند.

 

الهلال پس از زدن دو گل همچنان حملات خود را ادامه داد و روی یک ضدحمله سریع و پاس در عرض سالم الدوسری، بازهم توسط بافتیمبی گومیس دروازه الاتفاق را باز کرد و با سه گل در این بازی خانگی پیش افتاد.

 

1645249

 

اما پس از این سه گل، الاتفاق کاملا بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۶۹ روی یک پاس در عرض به محوطه ۶ قدم توسط هزاع الهزاع دروازه الهلال را باز کرد و در دقیقه ۸۴ نیز با یک گل تقریبا مشابه، این بار توسط سنوسی الهوساوی گل دوم را به ثمر رساند تا امیدوار به تساوی شود.

 

در لحظات پایانی حملات اتفاق گل سوم و تساوی‌بخش این تیم را به همراه نداشت تا الهلال پس از برتری دو بر صفر مقابل استقلال، در بازی امشب به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل الاتفاق دست پیدا کند و با ۱۰ امتیاز موقتا در صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان بایستد.

دیدگاه‌ها