کد خبر : 1780597 | 27 شهریور 1400 ساعت 22:18 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

انتظارات از تیم‌مان بسیار بالا رفته است؛

والی: فولاد منهای پنج شش نفر است

کاپیتان فولاد خوزستان معتقد است که کار تیمش در فصل جدید لیگ برتر بسیار سخت‌تر از فصول گذشته است.

والی: فولاد منهای  پنج شش نفر است

به گزارش "ورزش سه" ایوب والی کاپیتان باتجربه تیم فولاد خوزستان در حاشیه دیدار دوستانه تیمش با گل‌گهر در تهران که با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رسید، در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش گفت: اردوی دومی است که پشت سر می‌گذاریم، پیش از این اردوی 10 روزه در کردان کرج داشتیم؛ تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم، در اردوی کردان بازیکنان خارجی و بازیکنان مصدوم حضور نداشتند چون می‌دانید که ما فاصله استراحت‌مان نسبت به سایر تیم‌ها به دلیل بازی‌های جام حذفی کمتر بوده است.

 

وی افزود: خوشبختانه الان همه بازیکنان اضافه شده‌اند، ما به خاطر پنجره نقل و انتقالات‌مان نتوانستیم بازیکن جذب کنیم و همان بازیکنانی که پارسال بودند، همان‌ها هستند و متاسفانه 5-6 نفر جدا شدند؛ همین مسئله کار را سخت می‌کند، ما داریم با بازیکنان پارسال به رغم آن‌که تعدادشان کمتر شده، کار می‌کنیم. امروز هم جدی‌ترین بازی دوستانه را با گل‌گهر انجام دادیم، که بازی خوب و سختی بود و بازیکنان‌مان در حال آماده شدن هستند تا انشالله راهی مسابقات شویم.

 

والی در واکنش به تغییر سرمربی و حضور عبدالله ویسی گفت: جا دارد که از کادرفنی و مدیرعامل فصل گذشته تشکر کنم، چون زحمات زیادی را کشیدند؛ الان با آمدن آقای عبدالله ویسی که تجربه کافی قهرمانی را در لیگ برتر دارند و هم‌چنین آقای گرشاسبی که ایشان هم تجربه بسیار بالایی در بحث مدیریت ورزش دارند، خوشبختانه همه چیز را دارند مدیریت می‌کنند.

 

کاپیتان فولاد ادامه داد: ما امسال کار بسیار سختی را داریم چرا که فرشاد احمدزاده، محسن فروزان، عارف آقاسی، زیبر نیک‌نفس و ... را داشتیم که جدا شده‌اند، آن‌ها بازیکنان باتجربه و کلیدی بودند؛ همین مسئله باعث می‌شود تا کارمان نسبت به فصل گذشته سخت‌تر شود، هم‌چنین که تیم‌ها به چشم دیگری به ما نگاه می‌کنند. انتظار هواداران هم با توجه به نتایج خوب فصل گذشته بالاتر رفته، همین مسائل باعث می‌شود تا کارمان سخت‌تر شود. ما با همه وجودمان داریم وارد مسابقات می‌شویم و همه توان‌مان را گذاشته‌ایم تا بتوانیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم. از بابت بازیکن و کادرفنی خیال‌شان آسوده باشد، چرا که ما همه توان‌مان را می‌گذاریم.

دیدگاه‌ها